Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 15:54
Ik probeer een HP printer aangesloten te krijgen op een computer met het volgende moederboard

http://www.biostar-europe...e/mb/content.php?S_ID=259

In apparaatbeheer blijven echter de bekende gele vraagtekens staan bij een tweetal Raid controller dus heb ik iom de bouwer van de pc alle drivers opnieuw geinstalleerd.
De printer is wel zichtbaar in XP bij printers maar du moment dat er een printopdracht naar toe gestuurd wordt komt de boodschap dat er geen communicatie kan plaatsvinden.

Ik hoor graag

[ Voor 13% gewijzigd door Scandic2008 op 03-02-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
Iemand enig idee ? (software voor de HP is verwijderd,opnieuw geinstalleerd,kabels gecontroleerd enz maar geen oplossing tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Raid heeft weinig te maken met je printer, dus ik dat je dat even voor dit probleem kan negeren.
Dan uiteraard de vragen:
welke printer betreft het, en hoe sluit je deze aan (usb/lpt/utp/draadloos)
Welk OS hebben we het over/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
Besturingssysteem is XP en het is een HP all in one Office Jet T45 serie,aangesloten via paralelle kabel.

Dacht zelf om de printer maar eens te testen op een andere computer om zo uit te sluiten of het ook aan de printer kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Kijk eens in de bios op de lpt poort daar goed is ingesteld.
Je kan daar kiezen tussen ecp/epp en nog wat opties. Ga eens wat verschillende opties bij langs.

Daarnaast is testen op een andere pc zeker een goed plan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
Beetje laat,maar printer werkt prima op andere computer,probleem zit hem dus definitief is computer.Schone installatie is het advies.

Bedankt voor de reactie(s) Topic mag wat mij betreft dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Scandic2008 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:53:
Beetje laat,maar printer werkt prima op andere computer,probleem zit hem dus definitief is computer.Schone installatie is het advies.

Bedankt voor de reactie(s) Topic mag wat mij betreft dicht.
Pardon? Er werkt blijkbaar een driver niet en schone installatie is het advies?... Heel slecht advies!

Je zegt dat je alle drivers van HP hebt gebruikt... probeer nu eens de nforce drivers van Nvidia zelf. Iets zegt mij dat het probleem met de gele vraagtekens dan is opgelost 8) Overigens is het ook al een ouder mobo, de kans dat er een defect is acht ik ook erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
Heb contact gehad met de "bouwer" van de pc,samen alle stappen doorgenomen,dus alle drivers opnieuw geinstalleerd,ook over Nforce drivers gehad en heeft niet mogen baten.Kan het altijd nog eens proberen.Dacht zelf ook dat de gele vraagtekens van invloed zouden kunnen zijn,maar ook daar heeft iedreen weer zijn ideeen over.
Pagina: 1