Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mee helpen..ik ging probeer probeer dan kreeg ik error die niet kan vinden driver usb webcam,
ik zit onder windows 7,

mij webcam eronder sticker staat S/N: 06308202180

ik hoor graag van je

groeten br3ak

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

S/N is veelal uniek per product, P/N heb je waarschijnlijk meer aan (productnumber). Welk model is het, merk, iets?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:38:
S/N is veelal uniek per product, P/N heb je waarschijnlijk meer aan (productnumber). Welk model is het, merk, iets?
ik zie nergens merk staat niet op, ik zie alleen eronder sticker: wat alles staat op:

made in china

model no: USCM03
tested to comply with FCC standards

s/n: nummer hier boven vorige bericht staat.

ik hoor graag van je

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Webcams hebben sowieso niets te maken met LCD, Plasma & Projectie.

Plus dat dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Sterker nog: ik kan bijna niets maken van je post want de zinnen zijn zo krom als maar zijn kan. Normaal zou ik dit topic naar het goede forum verplaatsen, maar of het topic nu hier of daar gesloten wordt blijft lood om oud ijzer...

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

[ Voor 62% gewijzigd door FeaR op 30-01-2010 15:43 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.