Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:15
Hallo,

Ik ben hier voor het eerst, en ik weet niet of het hier gepost moet worden maar ik doe het toch.

Ik wil graag een laptop kopen genaamd: Compaq PRESARIO CQ61-310SD

Maar nu is mijn vraag. Kan ik met deze laptop games zoals fifa10 spelen? En kan ik met deze laptop youtube filmpjes in HD bekijken zonder dat het laggt?

Ik hoop dat deze vraag beantwoord kan worden.

MVG, Ninodebest

EDIT: sorry ik zie dat deze vraag waarschijnlijk naar Problemen & vragen moet. Zou dat geregeld kunnen worden?

[ Voor 12% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 29-01-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 21:23

painkill

Pain(k)(ill)

Fifa 10: Nee, behalve op redelijk lage kwaliteit.
Youtube: Ja

En inderdaad, dit topic hoort hier niet, maar dat zal een mod je wel uitleggen binnen korte tijd.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Dus youtube in Full HD (1080P) wel? En misschien dat u een andere beter laptop kunt vinden voor hoogstens 400 euro want dat is ongeveer met budget. En dan het liefst van BCC. Want daar woon ik erg dichtbij. Zou iemand daar de moeite voor willen doen?

MVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
painkill schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:21:
Fifa 10: Nee, behalve op redelijk lage kwaliteit.
Youtube: Ja

En inderdaad, dit topic hoort hier niet, maar dat zal een mod je wel uitleggen binnen korte tijd.
Youtube hangt ook nog een beetje van je bandbreedte af, maar beetje adsl/kabel verbinding trekt dat tegenwoordig wel :Y

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

youtube ligt ook aan de lengte van het filmpje. daarbij is er nog geen 1080p support op youtube nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 23:41
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:24:
Dus youtube in Full HD (1080P) wel? En misschien dat u een andere beter laptop kunt vinden voor hoogstens 400 euro want dat is ongeveer met budget. En dan het liefst van BCC. Want daar woon ik erg dichtbij. Zou iemand daar de moeite voor willen doen?

MVG.
Welkom op GoT :w.

Om direct antwoord te geven op je vraag: nee, op die laptop kan je NIET gamen (op AoE1, RA2 en dat soort spellen na). FIFA 10 heb je geluk als dat een beetje werkt. Voor €400,- is het eigenlijk onmogelijk een laptop te vinden die spellen goed speelt.

Ook kan je dat heel erg goed zelf doen, we hebben namelijk een http://tweakers.net/pricewatch/, waar je al je eisen in kan vullen en dan komen er producten uitrollen.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:28:
youtube ligt ook aan de lengte van het filmpje. daarbij is er nog geen 1080p support op youtube nu.
Oh nee? Ik zal wel dromen dat ik dit filmpje in 1080P af kan spelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door AlexV op 29-01-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook al zou youtube 1080p kunnen, de specs van de laptop:
1366x768 (WXGA Wide)
heb je alsnog niets aan 1080p filmmateriaal ;)

Maar heel simpel, verwacht geen wonderen van laptops rond deze prijs, deze of een gelijkwaardige in die prijsklasse. Diverse games kan je best proberen en grafische instellingen flink onder handen nemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Ik zit te twijfelen tussen:

eMachines G420-422G16MI

Packard Bell EASYNOTE MH36V170 en

Compaq PRESARIO CQ61-310SD

Welke raden jullie me aan op basis van kwaliteit (vooral snelheid en youtube (1080P) HD filmpjes)

En bedankt AlexV, maar ik weet niet echt welke laptop het meest geschikt is, snappie?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 14:48

PromoX

Flying solo

Hardware & Spielerij Algemeen is hier inderdaad niet voor bedoeld. Voor informatie over hardware kun je terecht in Harde waren.

Voor het openen van een topic op GoT wordt er echter wel enige inzet verwacht. Zogenaamde wat-moet-ik-kopen vragen zijn over het algemeen dan ook niet echt gewenst (zie ook het lokale beleid in de verschillende subfora). Je weet welke eisen je hebt en door vervolgens bijvoorbeeld benchmarks, reviews en discussietopics te bekijken over in dit geval onder meer de processor (AMD Sempron M100) en de videokaart (ATI Radeon HD 4200), kom je er vrij snel achter of de hardware die je op het oog hebt geschikt is of dat je verder moet kijken. Succes met je keuze :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.