Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7]resolutie aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Dag,

ik heb net windows 7 ultimate 64 bit geïnstalleerd icm de ati catalyst 10.1.
Mijn monitor is een LG W2261V. De native resolutie is 1920x1080. Deze monitor is via VGA aangesloten(en kan enkel via VGA aangesloten worden wegens dat de andere uitgangen bezet zijn). Ze zijn aangesloten op de onboard radeon HD3200 op mijn MB.
Het probleem is dat CCC en windows maar resoluties aangeven tot en met 1600x1200. Ik weet nog dat ik hier in windows XP ook last mee had en dit oploste door de EDID uit te schakelen(Extended Display Identification Data) in CCC en zodanig de maximum resolutie verhoogde. Ik doe dit dus ook in windows 7, maar de maximum resolutie blijft maximum 1600x1200. Ik heb al alle instellingen overlopen, maar zou echt niet weten wat het is.
Weet iemand soms welke instelling het moet zijn?
Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/6651/1080pcatalyst.png

[ Voor 4% gewijzigd door kevinvdw op 29-01-2010 16:44 ]

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:22
in CCC heb je als het goed is de mogelijk te switchen naar HD resoluties. Als het goed is kun je dan wel Full hd reso kiezen of zover ik weet zelf een resolutie defineren!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Ik weet wat je bedoelt, in ccc 9 wist ik die staan, maar ik heb het gevoel dat in 10 alles veel beter verstopt zit en ik kan dit echt niet vinden. EDID heb ik gevonden bij desktops en displays, dan RMK op de juiste monitor en dan configure, maar daar staat veel minder bij dan versie 9 :(