[iTunes] Opstart scherm forceren (primair/secundair)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hey mensen,
Ik heb thuis mijn tv aan mn pc hangen en wil op beide locaties iTunes gebruiken.
Ben in het bezig van een logitech toetsenbord/muis, dus bedienen is geen probleem.
Maar mijn tv staat een verdieping lager en het heen en weer slepen van iTunes over de schermen is niet echt een succes.

Is er een manier om iTunes geforceerd op een scherm op te starten?
Ik heb al geprobeerd door een snelkoppeling aan te maken op het 2e scherm. (werkt bij sommige apps).
Helaas niet bij iTunes.
Met google zoeken op iTunes/Secundary screen of commandline options kom ik niet zo ver.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:39
Probeer eens te zoeken naar Ultramon, wel een betaal versie tenzij...
Volgens mij beschikt deze wel over genoeg opties voor dit soort tweaks.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ultramon heeft wel extra's waarmee het makkelijker gaat, maar je hebt dan alsnog zicht nodig op het scherm waar iTunes in opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:39
Naar mijn weten is dit wel in te stellen met ultramon, maar als je het al geprobeerd hebt dan zal het wel niet :).
ik weet het zo even niet dan.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking