De pc geeft opeens een zwart beeld, zonder dat ik wat deed. Nu krijg ik geen beeld meer en das niet ideaal. Iemand een idee.
Verwijderd
Ik heb zelf een instelling dat na 10 minuten niets doen m'n monitor op zwart gaat...
Misschien heb jij ook zoiets?
Geef anders wat meer informatie, zoals wat heb je zelf al uitgezocht en wat zijn je systeem specs.
Misschien heb jij ook zoiets?
Geef anders wat meer informatie, zoals wat heb je zelf al uitgezocht en wat zijn je systeem specs.
misschien je monitor kabel aansluiten? controleren of je nog wel elketriciteit hebt? Er zijn zo nog wel heel veel dingen die je kan proberen.
Kan je niet meer vertellen over de situatie, als je namelijk niet s doet gaat je systeem gewoon in standby, of je monitor gaat uit.
Kan je niet meer vertellen over de situatie, als je namelijk niet s doet gaat je systeem gewoon in standby, of je monitor gaat uit.
Ik heb geen standby-stand en elektriciteit heb ik wel want mijn pc doet het wel gewoon. Kan het een virus zijn?
Alles kan, al lijkt een virus me in dit geval zeer onwaarschijnlijk. Virii doen over het algemeen andere dingen dan gebruikers zwart beeld voorschotelen 
Kijk eens naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en vraag een moderator ineens even het topic te moven naar VB.
Kijk eens naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en vraag een moderator ineens even het topic te moven naar VB.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Wat doet dit in Spielerij - Problemen & Vragen ?
Je geeft echt 0,0 informatie, er zijn wel 1000 mogelijke problemen die dit kunnen veroorzaken. Geef dus op zijn minst alle systeemspecs.
Je geeft echt 0,0 informatie, er zijn wel 1000 mogelijke problemen die dit kunnen veroorzaken. Geef dus op zijn minst alle systeemspecs.
Update: het beeld flikkert nu af en toe. Laatste keer dat ik gewoon nog perfect beeld had was toen ik Operation Flashpoint 2 aan het spelen was. Ik stond net op het punt om mijn vriend John af te maken en dan gebeurd zoiets.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 07:06 ]
Zoals je in Het algemeen beleid #topicplaatsen kunt lezen wordt er van een topicstart wel wat meer verwacht 2 regeltjes tekst. Geef in ieder geval voldoende info en geef dan ook aan wat je zelf geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, zodat anderen je gerichter kunnen helpen en geen overbodige suggesties hoeven te geven. Aangezien dit hier allemaal ontbreekt sluit ik het topic.
Als laatste hoort een topic als deze overigens niet thuis in Spielerij - Problemen & Vragen, maar is een dergelijk probleem beter op z'n plaats in Harde waren.
Als laatste hoort een topic als deze overigens niet thuis in Spielerij - Problemen & Vragen, maar is een dergelijk probleem beter op z'n plaats in Harde waren.
And I'm the only one and I walk alone.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()