Macbook Pro met i5 processor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Er gaan geruchten rond dat deze vroeg of laat wordt geproduceerd. Maar ik wil graag zeker weten of het ook wel door gaat. De een zegt weer dat hij niet komt, omdat het een communicatie fout was en de ander zegt dat het toch als nog komt.

Aangezien dat MediaMarkt 19% btw van hun producten af halen (wat eigenlijk slechts 15,97% is) zou ik het graag zo snel mogelijk willen weten.

(Een Macbook pro van €1599 wordt dan mooi €1345.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26
Geld die actie wel voor Apple producten? Volgens mij las ik in een ander topic van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kmkz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:49:
Er gaan geruchten rond dat deze vroeg of laat wordt geproduceerd. Maar ik wil graag zeker weten of het ook wel door gaat. De een zegt weer dat hij niet komt, omdat het een communicatie fout was en de ander zegt dat het toch als nog komt.

Aangezien dat MediaMarkt 19% btw van hun producten af halen (wat eigenlijk slechts 15,97% is) zou ik het graag zo snel mogelijk willen weten.

(Een Macbook pro van €1599 wordt dan mooi €1345.)
Niemand hier kan je dit met zekerheid zeggen. Het blijven speculaties totdat Apple het zelf aankondigt.

Ik kan je wel met zekerheid zeggen dat Apple zijn productlijn voorlopig nog wel af en toe blijft upgraden... :)

Edit: Ik ben geen moderator, maar hier had je geen apart topic voor aan hoeven maken. Zeker niet aangezien je vraag in het andere topic ook al beantwoord is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:53

rammes

koekebakker 1e klas

Kmkz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:49:
Er gaan geruchten rond dat deze vroeg of laat wordt geproduceerd.
there! :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ongetwijfeld dat de MBP i5 en zelfs misschien i7 gaan huisvesten. Als je kijkt dat Sony al voor de prijs van een MBP laptops aanbied met een core i7, 8gb geheugen, 500gb, GT330M GPU en een goede full HD scherm, verwacht ik binnenkort een antwoord van Apple met een update van de MBP lijn.

Ik gok dat de nieuwe MBP heel snel zullen verschijnen ergens in Februari. Maar als je nu een laptop nodig hebt, kan je gebruik maken van de actie van Mediamarkt. Ik zit te denken om vandaag ook te gaan, maar aan de andere kant ben ik bereid om nog een paar weken te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
De actie bij Media Markt is zeer aantrekkelijk, dus vandaar mijn vraag.

Op apple.nl kan je producten kopen met studenten korting, hoe geef je aan dat je als student bent ingeschreven bij een hoger beroepsonderwijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kmkz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:37:
De actie bij Media Markt is zeer aantrekkelijk, dus vandaar mijn vraag.

Op apple.nl kan je producten kopen met studenten korting, hoe geef je aan dat je als student bent ingeschreven bij een hoger beroepsonderwijs?
http://store.apple.com/nl/browse/home/education_routing

Eventueel vragen ze je het te bewijzen door je bewijs van inschrijving te scannen en te e-mailen. Je kunt ook bellen met de Apple Store en zeggen dat je een student bent. (En dan vragen ze misschien ook om een bewijs.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
via surfspot is de apple nog wat goedkoper als via bovenstaande link

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Double B schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:18:
via surfspot is de apple nog wat goedkoper als via bovenstaande link
En bellen kan nog goedkoper zijn dan surfspot...

Nou, voor de volledigheid dan:
Standaard studentenkorting is 6% (standaard in edu-store)
Studenten van sommige onderwijsinstellingen kunnen meer korting krijgen, dit kan oplopen tot 12%. Dit kan je o.a. via surfspot krijgen.

Het is mijn ervaring (tot 4 keer toe) dat ik via de Apple Store telefoon meer korting krijg dan via surfspot.

Als je aangesloten bent bij Apple's developer programma kan je schijnbaar nog meer korting krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

De Macs gaan erg hard bij MM... de voorraden zijn behoorlijk leeg bij verschillende leveranciers in Nederland... ik zou snel zijn :)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Bedankt dat jullie mij wilde helpen. Ik zal wachten tot de zomervakantie. Ik hoop dan tegen die tijd dat de nieuwe generatie MacBook Pro's met i5 processor onderhand wel te koop zijn.
Pagina: 1