Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

lettertype springt naar 36 pts bij beantwoorden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Een van mijn gebruikers heeft een issue waar ik niet uitkom.
In outlook heeft zij naast haar eigen mailbox een algemene.
Als zij mails beantwoord vanuit die algemene box, staat het lettertype op 36 punts.
Dit is wel aan te passen, maar ik wil die standaard op 10 punts hebben.

Wat is het : Windows XP / Outlook 2003
Wat heb ik zelf gedaan: Haar eigen mailprofiel opnieuw aangemaakt - geen resultaat.
Ingelogd met de "user" van de algemene mailbox, profiel opnieuw aangemaakt - geen resultaat.

En natuurlijk onder beide logins de outlook settings nagelopen, alle mailinstellingen staan goed. (ie 10 pts bij nieuw/beantwoorden en doorsturen.
Overigens hebben andere gebruikers met diezelfde mailbox geen problemen.

Iemand nog een idee?

groetjes,
Michiel

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Reptile209

- gers -

Heeft die gebruiker toevallig een signature waarvan de eerste (lege) regel op 36 pt staat en die automatisch aan het bericht wordt toegevoegd?

Zo scherp als een voetbal!

• Steeger
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Reptile209 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:21:
Heeft die gebruiker toevallig een signature waarvan de eerste (lege) regel op 36 pt staat en die automatisch aan het bericht wordt toegevoegd?
Zoiets zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Misschien verstandig om de handtekeningen ook even na te lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan zou het ook bij een nieuw bericht op moeten treden. Dat is niet het geval.
Alleen bij reply op mail uit die ene shared mailbox.

Reply op eigen mail, geen probleem.
Nieuwe mail, geen probleem.

Dus helaas is dat het niet.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:36:
Maar dan zou het ook bij een nieuw bericht op moeten treden. Dat is niet het geval.
Alleen bij reply op mail uit die ene shared mailbox.

Reply op eigen mail, geen probleem.
Nieuwe mail, geen probleem.

Dus helaas is dat het niet.
Verstuurd een willekeurig persoon uit die mailbox of verstuurd ze zelf mailtjes vanuit de mailbox?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:48:
[...]

Verstuurd een willekeurig persoon uit die mailbox of verstuurd ze zelf mailtjes vanuit de mailbox?
Die snap ik niet helemaal, maar voor de duidelijkheid, maar zij is de enige met dit probleem.
Haar collega's die ook toegang hebben tot die shared mailbox hebben het probleem niet.
En ze replied onder eigen naam.

Verwijderd

De handtekening zou het nog steeds kunnen veroorzaken als ze in haar eigen mailbox alleen platte tekst gebruikt, maar via de gedeelde mailbox bijvoorbeeld html-opmaak...??
Pagina: 1