Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat is heel lastig te repareren, behalve als je echt aan een nieuwe PCI-e poort kunt komen. Het oversolderen uit een ander bord is geen triviaal werkje.
Zou vast wel kunnen, als je al aan een nieuw PCIE poortje kan komen. Deze is denk ik wel beschadigd in het proces...
Maargoed voor de volgende keer:
als iets niet makkelijk eruit gaat niet harder trekken
[ Voor 22% gewijzigd door Meekoh op 29-01-2010 10:03 ]
Computer says no
Dat valt wel mee, het is anders dan bij een oud PCI slot. Er zitten maar een paar dikke vierkantjes die uitsteken en nog 2 dingetjes op het eind.ssj3gohan schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:59:
Er steken nu zeker allemaal kleine pinnetjes rechtop uit je moederbord?
Dat is heel lastig te repareren, behalve als je echt aan een nieuwe PCI-e poort kunt komen. Het oversolderen uit een ander bord is geen triviaal werkje.
Maar gelukkig doet mijn andere pci express poort het nog wel
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Of een nieuw mobo, 't is maar wat goedkoper is...DeathKnight24 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:18:
Maar gelukkig doet mijn andere pci express poort het nog welDan maar een andere videokaart halen die iets sneller is.
Manusjes van alles kunnen multitasken

Ik kan het allicht proberen iig.
Ik vind het ook wel vreemd, want het lijkt verdacht veel dat het stuk plastic uberhaupt al niet erg stevig was anders had ik volgens mij eerder het gehele slot van de moederbord af moeten trekken.
[ Voor 32% gewijzigd door me1299 op 29-01-2010 13:27 ]
Net geprobeerd, beide kaarten geen beeld. Ik denk dat dat draadje op het eind ook contact moet maken ofzo.Terw_Dan schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:50:
Als je alleen een vidkaart in dat ding doet en niet in het x16 slot en dan probeert te booten. Krijg je dan nog wel beeld?

Daar zat op 1 contactje nog een draadje wat ook afgebroken is. En dat beugeltje zelf, zou hij die nodig hebben voor contact?
Ik heb de kaart nog even in wat posities er ingehouden maar hij wil niet booten.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ik zal vannavond kijken of ik een duidelijke close-up kan maken. Bedankt voor het meedenken iig.
Verwijderd
Dat is natuurlijk een goede mogelijkheid. Maar dan ben ik hem natuurlijk al snel meer dan een maand kwijt. Ik heb wel een laptop daar niet van, maar verder kan ik het moederbord nog prima gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:46:
Gewoon met de fabrikant contact op nemen. RMA aan vragen. En dan moet je gemiddeld iets van 50 euro betalen. Dit heb ik al eens eerder mee gemaakt met een cpu 775 socket. In de fabriek zetten ze er een nieuwe op. en dan weet je ook meteen dat het goed gebeurt. plus hij word doorgemeten.
Ik zal eens kijken of ik een RMA kan aanvragen.
Dan moet je of de macro stand instellen of je camera iets verder weg zetten. Ministatief is overigens ook heel erg makkelijk in dat soort gevallenDeathKnight24 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:40:
Mijn camera ligt hier niet, en een andere camera die ik net heb geprobeerd heeft een lens om de maan mee te fotagraveren ofzo die krijg ik niet scherp
Ik zal vannavond kijken of ik een duidelijke close-up kan maken. Bedankt voor het meedenken iig.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Vraag sowieso altijd eerst een quote - dit is geen ultraduur bordje, dus je wilt niet meer dan nieuwprijs betalen voor reparatie natuurlijkDeathKnight24 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:07:
[...]
Dat is natuurlijk een goede mogelijkheid. Maar dan ben ik hem natuurlijk al snel meer dan een maand kwijt. Ik heb wel een laptop daar niet van, maar verder kan ik het moederbord nog prima gebruiken.
Ik zal eens kijken of ik een RMA kan aanvragen.
Oslik blyat! Oslik!