Hallo,
De computer van mijn vriendin gaf gister een checkdisk procedure aan bij het opstarten, waarbij mijn vriendin ongeduldig als ze is
, op reset duwde, na opnieuw opstarten kreeg ze de melding dat een bepaald bestand beschadigd was en dat ze via de cd een repair uit moest voeren.
Nu heb ik dat inmiddels vele malen geprobeerd, maar na het starten van de cd en de melding 'hardware configuratie wordt gecontroleerd' blijft het scherm op zwart.
Ik weet dat er iets niet goed is als de pc uit zichzelf een checkdisk procedure uitvoert, maar deze schijf is nog geen 2 maanden oud met een nieuwe installatie.
Ik heb de FAQ's al doorgespit maar kan dit specifieke probleem niet vinden.
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe het op te lossen is, natuurlijk liefst zonder herinstallatie van Windows.
Ter informatie de specificaties van de desbetreffende pc:
Moederbord: Asus A8n32 SLI
Processor: AMD Athlon64 X2 3800+
Geheugen: 2x512 Kingston
HD: Samsung EcoGreen F2 HD502HI, 500GB
DVD/CD: Samsung ....... geen idee welke exact.
Voeding: Antec Earthwatts 350w
De computer van mijn vriendin gaf gister een checkdisk procedure aan bij het opstarten, waarbij mijn vriendin ongeduldig als ze is
Nu heb ik dat inmiddels vele malen geprobeerd, maar na het starten van de cd en de melding 'hardware configuratie wordt gecontroleerd' blijft het scherm op zwart.
Ik weet dat er iets niet goed is als de pc uit zichzelf een checkdisk procedure uitvoert, maar deze schijf is nog geen 2 maanden oud met een nieuwe installatie.
Ik heb de FAQ's al doorgespit maar kan dit specifieke probleem niet vinden.
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe het op te lossen is, natuurlijk liefst zonder herinstallatie van Windows.
Ter informatie de specificaties van de desbetreffende pc:
Moederbord: Asus A8n32 SLI
Processor: AMD Athlon64 X2 3800+
Geheugen: 2x512 Kingston
HD: Samsung EcoGreen F2 HD502HI, 500GB
DVD/CD: Samsung ....... geen idee welke exact.
Voeding: Antec Earthwatts 350w
[ Voor 7% gewijzigd door navlim op 29-01-2010 01:12 ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2