Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hoi,

Ik heb hier een iPhone van de 1ste generatie.

Ik heb nu een T-Mobile prepaid SIM, maar als je dan gaat internetten zuigt hij in no-time al m'n beltegoed weg.

Ik was dus aan het kijken naar een goedkoop abbonement.

Ik zag bij T-Mobile een Sim Only Voordeelsim 150 + 100 sms'jes abbonement, totaal was 17,20 per maand, waarvan 9,95 voor Web 'n Walk.

Het punt is alleen, dat mijn 1st gen iPhone geen 3G verbinding heeft, en ik dus alleen maar een langzame verbinding kan gebruiken.

Is er dus ook een abbonement die een goedkope internetbundel erbij heeft?
Die €9,95 vind ik niet echt gerechtvaardigd voor die snelheid die ik er voor terugkrijg namelijk.

Ik ben wel van plan om over te stappen op een iPhone 3G / 3GS, maar heb daar op dit moment nog geen geld voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 18:40
ThinkPadd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:12:
Hoi,

Ik heb hier een iPhone van de 1ste generatie.

Ik heb nu een T-Mobile prepaid SIM, maar als je dan gaat internetten zuigt hij in no-time al m'n beltegoed weg.

Ik was dus aan het kijken naar een goedkoop abbonement.

Ik zag bij T-Mobile een Sim Only Voordeelsim 150 + 100 sms'jes abbonement, totaal was 17,20 per maand, waarvan 9,95 voor Web 'n Walk.

Het punt is alleen, dat mijn 1st gen iPhone geen 3G verbinding heeft, en ik dus alleen maar een langzame verbinding kan gebruiken.

Is er dus ook een abbonement die een goedkope internetbundel erbij heeft?
Die €9,95 vind ik niet echt gerechtvaardigd voor die snelheid die ik er voor terugkrijg namelijk.

Ik ben wel van plan om over te stappen op een iPhone 3G / 3GS, maar heb daar op dit moment nog geen geld voor over.
Ik geloof dat Web & Walk van T-mobile de goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 17:14
Ongeacht welk internetabonnement je kiest, de telefoon bepaalt of je gebruik kunt maken van de 3G netwerkstandaard. En een 10'tje voor onbeperkt kunnen internetten lijkt me niet heel erg schokkend, dat is de standaard prijs zo'n beetje, de snelheid waarmee je de boel dan dus binnentrekt is afhankelijk van je telefoon.

En als je nu dit SimOnly kaartje neemt kun je die ook keurig meenemen naar je 3G(S) en dus alsnog genieten van de 3G snelheid voor hetzelfde bedrag.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ja dat snap ik, maar is er niet een goedkopere oplossing voor mobiel internet?

Ik vind die 9,95 namelijk behoorlijk duur voor de snelheid die ik heb.

Ik hoef dus niet zo snel internet te hebben, het moet namelijk goedkoop zijn.

En ik weet dat ik die SIM kaart ook kan meenemen naar m'n 3G(S), maar dan betaal ik nu alsnog 12 maand (of misschien 24) toch nog €9,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 18:40
ThinkPadd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:19:
Ja dat snap ik, maar is er niet een goedkopere oplossing voor mobiel internet?

Ik vind die 9,95 namelijk behoorlijk duur voor de snelheid die ik heb.

Ik hoef dus niet zo snel internet te hebben, het moet namelijk goedkoop zijn.

En ik weet dat ik die SIM kaart ook kan meenemen naar m'n 3G(S), maar dan betaal ik nu alsnog 12 maand (of misschien 24) toch nog €9,95
Je hebt diverse mogelijkheden.
je blijft pre-paid en betaald geloof ik 1 euro per MB of je gaat naar Sim Only Flex waar je ook 1 Euro per MB betaald.

Je neemt een 1 jarig vast Web & Walk abbo voor 9,95 welke ongelimiteerd is maar je hebt het nadeel dat je geen gebruik van de snelheid kunt maken.

Je neemt een gewoon relax abbo en als je denkt in een maand veel te internetten zet je voor die maand Web & Walk aan voor 9,95 per maand (pas op dit moet je doen voordat je het internet gebruikt).

Mocht je het goedkoper willen dan is de enige andere optie een 2 jarig abbo bij T-mobile. De eerste 12 maanden betaal je dan 2,95 voor je abbo en de laatste 12 maanden betaal je dan de volle mep (dit is btw een tijdelijke actie)