Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Online regio Utrecht onwijs traag, (niet met downloaden)????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hier nog meer last van of ligt dit aan ons wat mij erg stug lijkt met 2 verschillende wifi routers...

ik kan hier nog steeds met 1,1mb downloaden.
echter gewoon normaal internetten is haas onmogelijk lijkt wel 56k verbinding...

• pakoe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-01-2021
Is een storing hier in Amsterdam ook. Maar op de website van Online is helaas niks bekend.

Verwijderd

Topicstarter
agjah het zal weer is niet bij online he....

iedere dag router resetten is een advies dat ze zelf al geven...

geweldig die puinhoop ben er aardig klaar mee..

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 21:47
hmm... ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb alles al herstart en gereset maar dit had geen resultaat.

Verwijderd

Hier Lelystad ook behoorlijk traag.
Volgens mij zijn de DNS servers rot. Als ik 208.67.222.222 en 208.67.220.220 (OpenDNS) instel, gaat alles ineens een stuk sneller.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Hier (Oss) lijkt het inmiddels te zijn opgelost... Daarnaast leken het mij ook DNS problemen, al vaker last van gehad met Online namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
hier is het nog niet opgelost...

www.telegraaf.nl nog steeds amper bereikbaar. net als tweakers.net erg lastig te bereiken...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:59:
Hier Lelystad ook behoorlijk traag.
Volgens mij zijn de DNS servers rot. Als ik 208.67.222.222 en 208.67.220.220 (OpenDNS) instel, gaat alles ineens een stuk sneller.
die opendns servers maken voor mijn probleem niet uit.... dus betwijfel of het de dns is...

alle sites replyen ook binnen 50ms.. dus ook de ping is goed..

het lijkt erop dat het verkeer ergens vastloopt... vooral als het veel kleine pakketjes zijn ofzo.

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 16:23
Goh.. ik dacht het ook dat het aan de modem lag, maar het is gelukkig landelijk.....

Is Online hiervan al op de hoogte??

Verwijderd

Topicstarter
lijkt inmiddels opgelost?

• pakoe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-01-2021
Denk het. Het laden van websites gaat vandaag wel sneller dan gister avond.
Pagina: 1