Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASP.NET hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 15:22
Ik heb een domein geregistreerd en ben nu op zoek naar hosting. Ik heb ervoor gekozen om domein en hosting bij verschillende bedrijven te doen. Op deze manier heb mijn domein steeds ter beschikking, ook in het geval er moeilijkheden zouden onstaan met het hostingbedrijf.

Nu zou ik een ASP.NET website willen bouwen maar bij het rondkijken zie ik steeds staan dat er ASP.NET wordt ondersteund maar er staat nooit bij welke versie van .NET dit juist is.
Stel mijn website gebruikt .NET 3.5 dan zou ik natuurlijk ook hosting moeten vinden die deze versie van .NET ondersteund.

Is er een manier om hier achter te komen ?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
jos707 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:49:
Is er een manier om hier achter te komen ?
Wellicht kun je gewoon contact op nemen met die hostingbedrijven? Je kunt ze tenslotte gewoon vragen (telefoon, e-mail, forum) welke versies van ASP.NET zet ondersteunen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

www.nxs.nl

Nee, ik heb geen aandelen ;)

• jos707
kalizec schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:00:
[...]

Wellicht kun je gewoon contact op nemen met die hostingbedrijven? Je kunt ze tenslotte gewoon vragen (telefoon, e-mail, forum) welke versies van ASP.NET zet ondersteunen.
Wanneer dit niet op de website zelf staat zie ik inderdaad geen andere mogelijkheid dan gewoon contact op te nemen met het hostingbedrijf zelf. En dat geldt blijkbaar ook voor www.nxs.nl.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

jos707 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:55:
[...]

Wanneer dit niet op de website zelf staat zie ik inderdaad geen andere mogelijkheid dan gewoon contact op te nemen met het hostingbedrijf zelf. En dat geldt blijkbaar ook voor www.nxs.nl.
hosting.eu (nee, heb ook geen aandelen :P) doet in elk geval .net 3.5.

• jos707
Maar ik overweeg nu om bij een hostingbedrijf in de US te registreren, blijkt dat http://discountasp.net/, afgaande op de reacties die hier en der te lezen staan vrij populair en betrouwbaar is. Hier wordt keurig alle ondersteunde technologien op de website vermeld en dit aan een vrij schappellijke prijs.

Zijn er afgezien van de support die natuurlijk in het Engels moet gebeuren enige nadelen waarmee ik rekening moet houden ?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

jos707 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:42:
Maar ik overweeg nu om bij een hostingbedrijf in de US te registreren, blijkt dat http://discountasp.net/, afgaande op de reacties die hier en der te lezen staan vrij populair en betrouwbaar is. Hier wordt keurig alle ondersteunde technologien op de website vermeld en dit aan een vrij schappellijke prijs.

Zijn er afgezien van de support die natuurlijk in het Engels moet gebeuren enige nadelen waarmee ik rekening moet houden ?
Tijdsverschil. Bij problemen moet je gaan uitzoeken hoeveel vroeger het daar is, wil je ze kunnen bereiken. Dure telefoontjes?

Daarnaast nog het technische aspect dat hun servers in de US zullen staan, dus zal je met hogere latency te maken hebben dan hier en wellicht gewoon tragere verbindingen.

Als zij 's nachts service windows hebben, dan is dat in Nederland waarschijnlijk gewoon overdag downtime.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Zit zelf bij Vevida (nee, geen aandelen), en die doen ASP.NET 2.0 en 3.5 voor een nette prijs.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Een beetje rondkijken/vragen mag zelf natuurlijk ook wel.

Aangezien je niet aangeeft wat je zelf gezocht/gevonden hebt, en ook niet aangeeft dat
je zelf initiatief toont om contact op te nemen, gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.