Als ik een koptelefoon heb aangesloten, hoor ik vaak (meestal) een plop/kraak als ik bijvoorbeeld mijn bureaulamp aan- of uitzet. Ook hoor ik tussendoor weleens een plop/kraak. Als het geluid via de interne speakers loopt, hoor ik volgens mij niks. Het maakt ook niet uit of de computer aan de netspanning hangt of niet, alhoewel ik wel de indruk heb dat het iets erger is als dit wel het geval is. Als er een tijdje geen geluid is afgespeeld treed het echter niet op, vermoedelijk omdat de 'geluidskaart' dan is uitgeschakeld?
Nog meer mensen die dit hebben opgemerkt?
(Ik had dit overigens al gepost in het ervaringen-topic, maar daar reageerde niemand. Aangezien ik zo snel mogelijk wat antwoorden moet hebben zodat ik de juiste maatregelen kan nemen (14 dagen-regel), maak ik er maar even een apart topic voor aan. Het is overigens ook wel storend genoeg voor een apart topic.)
Nog meer mensen die dit hebben opgemerkt?
(Ik had dit overigens al gepost in het ervaringen-topic, maar daar reageerde niemand. Aangezien ik zo snel mogelijk wat antwoorden moet hebben zodat ik de juiste maatregelen kan nemen (14 dagen-regel), maak ik er maar even een apart topic voor aan. Het is overigens ook wel storend genoeg voor een apart topic.)