I just wanna make fake love to you...
Het probleem is dat ik met Code Igniter werk als framework, deze laat het niet toe om deze functie te gebruiken.Enfer schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:12:
Daarvoor heb je de constructor van een class, zie ook http://php.net/manual/en/language.oop5.decon.php
[edit]
Ik heb weer niet verder gelezen dan mijn neus lang is, je kan in een configuratie bestand defines doen..
[ Voor 15% gewijzigd door Tweak-a-holic op 28-01-2010 21:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja dat was het probleem, dat kon niet. Maar het is opgelost dus [slotje].oisyn schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:24:
En als je het echt on demand moet doen heb je altijd nog defined()
defines() all over the place is toch wel een beetje een code smell.
{signature}
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.Tweak-a-holic schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:27:
Maar het is opgelost dus [slotje]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Waarom kan dat dan niet?Tweak-a-holic schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:27:
[...]
Ja dat was het probleem, dat kon niet. Maar het is opgelost dus [slotje]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function defineBla() { if (!defined("bla")) define("bla", 23); } defineBla(); defineBla(); // <-- geen error echo bla; |
[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2010 22:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh ja, dit hoort bij de buren.
[ Voor 60% gewijzigd door MueR op 29-01-2010 10:47 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Uhm, in CodeIgniter kun je zeker een constructor gebruiken, hoor...Tweak-a-holic schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Het probleem is dat ik met Code Igniter werk als framework, deze laat het niet toe om deze functie te gebruiken.
[edit]
Ik heb weer niet verder gelezen dan mijn neus lang is, je kan in een configuratie bestand defines doen..
Echt? Ik doe niet anders dan constructors in Controllers / Libraries / Models gebruikenTweak-a-holic schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Het probleem is dat ik met Code Igniter werk als framework, deze laat het niet toe om deze functie te gebruiken.
[edit]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Als ikarmageddon_2k1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:28:
[...]
Echt? Ik doe niet anders dan constructors in Controllers / Libraries / Models gebruiken
function __construct() {
}
gebruik in mijn controller dan krijg ik direct een foutmelding dat de standaard functie (view,etc) van CI niet geladen kunnen worden.. gebruik versie: 1.7.2