ik weet niet wat er aan de hand is, zal skater waarschijnlijk beter weten, maar voor de 2e keer deze week is er om 1 of andere reden geen DPCH gebrouwen
nee niet weer
:'(:'(:'(:'(:'(
ik word er even niet goed van
ik word er even niet goed van
iets met lenzen
Zorry..... 
Heb al gezien wat er aan de hand is: Het programma overschrijft de html pagina van de vorige run(s), ook al gaat de huidige run fout. Nu waren vannacht alle runs behalve de laatste goed gegaan.
Zal het vanavond even fixen.
Sequence: De filename bevat dan naast de datum het tijdstip waarop-ie gegenereerd is. Je moet dus voortaan de als laatste aangemaakte file pakken.
Nogmaals zorry!
Er waren nota bene 4 mijlpalen:
[DPC] Vergeetmenietjes: 60.000
[DPC] Gamegate.com grazers: 45.000
[DPC] Zoiah: 20.000
[DPC] The LawnMooher Men: 5.000
(Toch nog een beetje stats)
Heb al gezien wat er aan de hand is: Het programma overschrijft de html pagina van de vorige run(s), ook al gaat de huidige run fout. Nu waren vannacht alle runs behalve de laatste goed gegaan.
Sequence: De filename bevat dan naast de datum het tijdstip waarop-ie gegenereerd is. Je moet dus voortaan de als laatste aangemaakte file pakken.
Nogmaals zorry!
Er waren nota bene 4 mijlpalen:
[DPC] Vergeetmenietjes: 60.000
[DPC] Gamegate.com grazers: 45.000
[DPC] Zoiah: 20.000
[DPC] The LawnMooher Men: 5.000
(Toch nog een beetje stats)
hehe.. doe ikOp woensdag 07 maart 2001 11:56 schreef Skater het volgende:
Zorry.....
Sequence: Het filename bevat dan naast de datum het tijdstip waarop-ie gegenereerd is. Je moet dus voortaan de als laatste aangemaakte file pakken.
Nogmaals zorry!
tnx skater & sequence
iets met lenzen
Verwijderd
Wellicht niet de juiste plaats om dit te posten, maar hier zitten de DCypher Guru's.
Ik heb nu een aantal clients besmet, maar ik geloof niet dat er ook maar iets nuttigs gaande is.
Wij hebben op het werk hier een proxy/firewall en ik ben bang dat we alleen via poort 80 gegarandeerd naar buiten mogen, kan ik met de DCypher Proxy eventueel via poort 80 babbelen met een keyserver?
Ik heb al verschillende instellingen van de proxy én de client geprobeerd, maar noppo.
We draaien NT4 en 2k als OS'en.
Iedere vorm van hulp is bijzonder welkom (ja, ik heb al een search gedaan, maar dat leverde weinig op).
Ik heb nu een aantal clients besmet, maar ik geloof niet dat er ook maar iets nuttigs gaande is.
Wij hebben op het werk hier een proxy/firewall en ik ben bang dat we alleen via poort 80 gegarandeerd naar buiten mogen, kan ik met de DCypher Proxy eventueel via poort 80 babbelen met een keyserver?
Ik heb al verschillende instellingen van de proxy én de client geprobeerd, maar noppo.
We draaien NT4 en 2k als OS'en.
Iedere vorm van hulp is bijzonder welkom (ja, ik heb al een search gedaan, maar dat leverde weinig op).
je kan de proxy wel op poort 80 laten flushen.. ik weet niet of je dan naar de standaard host "keys.dcypher.net" kan flushen, maar misschien dat er ergens iemand anders is (of je pc thuis) die een proxy op poort 80 kan laten lopen
Verwijderd
Dit is mijn ini file van de proxy:
-----------------------------------
inBufMax = 5
outBufMax = 51
outBufMin = 46
LogFile = dproxy.log
LogEmail = 1
Server = 213.207.14.23
ServerPort = 80
ListenPort = 80
TimeoutPeriod = 60
----------------------------------------
Dit is het resultaat als ik DProxy start:
Config'ed Maximum in-Buff size of 5
Config'ed Maximum out-Buff size of 51
DCypher.Net Proxy Version 1.07
Initializing Socket Layer
Socket Layer Initialized
Opening listening socket on port 4356....
Binding Socket....
Bind complete. Listening for incoming connection
Waiting for inbound connection. Press s to shutdown. Press f to fetch&flush.
Sending contest revision
---------------------------------------------
Verder gebeurd er niet zo veel, mijn buffers van de client zijn:
Todo buffer 0/50
Completed buffer 12/50
Als ik het moet gokken, dan doet ie niet zo veel, uiteraard heb ik mijn client verwezen naar het IP nummer van de bak waar de proxy op draait.
Bummer (bij RC-5 was het ook al zo moeilijk)
-----------------------------------
inBufMax = 5
outBufMax = 51
outBufMin = 46
LogFile = dproxy.log
LogEmail = 1
Server = 213.207.14.23
ServerPort = 80
ListenPort = 80
TimeoutPeriod = 60
Dit is het resultaat als ik DProxy start:
Config'ed Maximum in-Buff size of 5
Config'ed Maximum out-Buff size of 51
DCypher.Net Proxy Version 1.07
Initializing Socket Layer
Socket Layer Initialized
Opening listening socket on port 4356....
Binding Socket....
Bind complete. Listening for incoming connection
Waiting for inbound connection. Press s to shutdown. Press f to fetch&flush.
Sending contest revision
---------------------------------------------
Verder gebeurd er niet zo veel, mijn buffers van de client zijn:
Todo buffer 0/50
Completed buffer 12/50
Als ik het moet gokken, dan doet ie niet zo veel, uiteraard heb ik mijn client verwezen naar het IP nummer van de bak waar de proxy op draait.
Bummer (bij RC-5 was het ook al zo moeilijk)
todo buffer is altijd 0/iets.. omdat je niet hoeft te fetchen bij GF
completed buffer 12/50 betekent dat je al 12 blokjes klaar hebt 
verder over je proxy..
dit is de proxy waar je proxy heen flusht!
dit is standaard dus keys.dcypher.net / 4356
dit is de poort die je op jou proxy open hebt staan om naar te flushen!
verder over je proxy..
code:
1
2
| Server = 213.207.14.23 ServerPort = 80 |
dit is de proxy waar je proxy heen flusht!
dit is standaard dus keys.dcypher.net / 4356
code:
1
| ListenPort = 80 |
dit is de poort die je op jou proxy open hebt staan om naar te flushen!
Completed 12/50: de client flusht pas als-ie 50 wus klaar heeft. Dan zou je iets op de proxy moeten zien binnen komen. Ik neem aan dat je clients zo hebt ingesteld dat ze ook naar je eigen proxy flushen, op poort 80.
In je ini staat dat-ie op poort 80 moet luisteren en toch doet-ie dat op poort 4356???
In je ini staat dat-ie op poort 80 moet luisteren en toch doet-ie dat op poort 4356???
Verwijderd
Ik zie dat mijn client in ieder geval blokjes naar de server (is mijn proxy heeft gestuurd).
De server heeft ze ontvangen, maar roept continu een connection time out, als ik het moet gokken dat komt dat, omdat de proxy wil flushen via poort 4356 (ondanks mijn instelling dattie dat via poort 80 moet doen), ik gok dat bij ons die poort dicht staat.
Ik zal de proxy nog eens een schop geven (hoewel ik vrees dat dat niet zal helpen) ik vond het ook al zo vaag dat de proxy aangaf dat ie wil babbelen via 4356, ondanks mijn instelling van poort 80.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken zover, alle nuttige tips blijven welkom.
De server heeft ze ontvangen, maar roept continu een connection time out, als ik het moet gokken dat komt dat, omdat de proxy wil flushen via poort 4356 (ondanks mijn instelling dattie dat via poort 80 moet doen), ik gok dat bij ons die poort dicht staat.
Ik zal de proxy nog eens een schop geven (hoewel ik vrees dat dat niet zal helpen) ik vond het ook al zo vaag dat de proxy aangaf dat ie wil babbelen via 4356, ondanks mijn instelling van poort 80.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken zover, alle nuttige tips blijven welkom.
ik neem aan dat je wel de proxy ge-restart hebt, dan zou ie normaal over poort 80 moeten gaan flushen. Maar wat is 213.207.14.23? Want waar jij '213.207.14.23' in de ini hebt staan moet normaal de dcypher-keyproxy staan, of een andere proxy die doorflusht naar dcypher.. en ik vermoedt dat je daar het ip van je eigen proxy hebt ingevuld..
Verwijderd
Dat IP nummer heb ik van Floris Diemel gekregen, ik wil met alle plezier nog wel eens de keyservernaam invoeren en kijken of mijn proxy dan spontaan gaat flushen...
Ik laat de uitkomst zo weten.
Ik laat de uitkomst zo weten.
hm, bij keys.dcypher.net hoort wel standaard de poort 4356.. als het je dan nog niet lukt neem dan effe contact met me op via ICQ.. dan help ik je dan effe of kan ik de buffer voor je flushenOp donderdag 08 maart 2001 12:21 schreef TgF het volgende:
De uitkomst:
Nog steeds hetzelfde probleem, ik heb nu de originele keyserver entry weer opgenomen: keys.dcypher.net, maar die doet ook weinig, 1356/5 done.
Verwijderd
Ik kiek nog wel, DCypher draait op werk en daar mag ICQ niet gebruikt worden en thuis draait DCypher weer niet (zo vaak staan mijn PC's niet aan, vandaar).
Ik ga nog wel een beetje verder knutselen, anders neem ik later nog wel contact met je op, bedankt zover...
Ik blijf denken dat poort 4356 het probleem is, ik denk dat onze vuurmuur/proxy beheerder die poort dichtgezet heeft en van 80 weet ik zeker dattie werkt
, maar goed, voor ieder probleem een oplossing en wie zoekt zal vinden, die blokjes komen echt wel een keer de deur uit (al moet ik wachten op html of mail flush).
Ik ga nog wel een beetje verder knutselen, anders neem ik later nog wel contact met je op, bedankt zover...
Ik blijf denken dat poort 4356 het probleem is, ik denk dat onze vuurmuur/proxy beheerder die poort dichtgezet heeft en van 80 weet ik zeker dattie werkt
Pagina: 1