Hallo allemaal, ik heb nu sinds 2 maanden dit systeem, heeft in het begin een probleem gehad maar dit was meteen weer verholpen.
Antec Ninehunderd
Antec 650W Earthwatts
Asus P7P55D
Intel Core i5 750
Asus GTX275
OCZ 4gb PC12000 CL8.0
Samsung 1Tb Sata 32mb
Arctic Freezer xtreme v2
LG DVD speler
Nu heb ik sinds een week dat de pc met gamen uitvalt na ongeveer 15/20 min
Eerst dacht ik dat het de gpu was, door deze te belasten merkte ik geen verschil.
maar als ik bijvoorbeeld cpu belast valt de pc wel uit. nu ben ik aan 3 dingen aan het denken nl.
cpu
mobo
voeding.
deze laatste zou het geheel toch wel moeten trekken denk ik zo.
heb verschillende tests gedaan met oa prime..
de temperaturen waren maandag erg hoog stressed rond de 75 graden C
heb de koeler nagekeken en bleek 1 pootje te zijn losgechoten. deze weer goed bevestigd, nu zijn de temps stressed max 42 graden C. wat dus veel beter in de buurt komt.
Vlak voordat het geheel uitvalt flikkert het cpu ledje eenmaal en dan valt ie uit. spanningslampje blijft echter continu branden.
Heb in het begin wel OC gehad waardoor dus ook de problemen toen kwamen, draait nu op standaard.
Tussendoor geen enkele klachten gehad.
wat denken jullie dat er hier mis/kapot is?
Om zomaar in het wilde weg nieuwe onderdelen te bestellen lijkt mij niet echt de oplossing
Alvast bedankt voor evt reactie
Antec Ninehunderd
Antec 650W Earthwatts
Asus P7P55D
Intel Core i5 750
Asus GTX275
OCZ 4gb PC12000 CL8.0
Samsung 1Tb Sata 32mb
Arctic Freezer xtreme v2
LG DVD speler
Nu heb ik sinds een week dat de pc met gamen uitvalt na ongeveer 15/20 min
Eerst dacht ik dat het de gpu was, door deze te belasten merkte ik geen verschil.
maar als ik bijvoorbeeld cpu belast valt de pc wel uit. nu ben ik aan 3 dingen aan het denken nl.
cpu
mobo
voeding.
deze laatste zou het geheel toch wel moeten trekken denk ik zo.
heb verschillende tests gedaan met oa prime..
de temperaturen waren maandag erg hoog stressed rond de 75 graden C
heb de koeler nagekeken en bleek 1 pootje te zijn losgechoten. deze weer goed bevestigd, nu zijn de temps stressed max 42 graden C. wat dus veel beter in de buurt komt.
Vlak voordat het geheel uitvalt flikkert het cpu ledje eenmaal en dan valt ie uit. spanningslampje blijft echter continu branden.
Heb in het begin wel OC gehad waardoor dus ook de problemen toen kwamen, draait nu op standaard.
Tussendoor geen enkele klachten gehad.
wat denken jullie dat er hier mis/kapot is?
Om zomaar in het wilde weg nieuwe onderdelen te bestellen lijkt mij niet echt de oplossing
Alvast bedankt voor evt reactie