Tekst uit HTML input veld importeren in flash

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
Na het tevergeefs door speuren van google over dit onderwerp heb ik nu wel het gevoel dat het tijd is voor de Pro's Tweakers.

Voor mijn website zoek ik een manier om de invoer van een HTML input veld door te sturen naar een flash applicatie op de site.

Het moet gebeuren met enkel flash, omdat het een toevoeging is aan een bestaande site kunnen we niet bij de HTML en CSS bestanden.

Wie-O-Wie zou mij een stap in de goede richting kunnen sturen?, Bedankt alvast!

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
Ben niet een pro...

Maar heb je al gezocht naar een post action naar flash of iets met get in flash?

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Martin11468 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:16:
Het moet gebeuren met enkel flash, omdat het een toevoeging is aan een bestaande site kunnen we niet bij de HTML en CSS bestanden.
Hoe wou je dan aanpassingen maken? Als je het bijvoorbeeld met JS zou kunnen (wat toch ergens in de HTML gereferenced zou moeten worden of inline moeten worden gezet) zul je toch bij die bestanden moeten kunnen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
RobIII schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:33:
[...]

Hoe wou je dan aanpassingen maken? Als je het bijvoorbeeld met JS zou kunnen (wat toch ergens in de HTML gereferenced zou moeten worden of inline moeten worden gezet) zul je toch bij die bestanden moeten kunnen.
Het probleem is dat ik in het CMS alleen flash files kan uploaden naar de site.
Op de site staat al een formulier met een tekst invoerveld. en de tekst die wordt ingevoerd in dit veld moet worden doorgestuurd, of geimporteerd naar het flash file dat in het CMS is geupload en zichtbaar is op dezelfde pagina.

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Je gaat ergens een bestand buiten de swf moeten aanpassen. Wil je het via Flashvars doen, dan moet je de variabele als GET meesturen, opvangen met Javascript en dan de container van het swf object opbouwen met de Flashvars erbij.

Of je verwerkt de waarde van veld in PHP en zorgt ervoor dat die variabele ergens beschikbaar is (text file, database), waarna je hem er met Flash zelf kan uithalen.