[Win 7] geluid per gebruikersaccount regelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ik heb 2 gebruikersaccountants op mijn Windows 7 geïnstalleerd maar als ik in het ene account (standaardgebruiker) het geluid naar 0% (of een ander niveau) zet, gebeurt dat tevens in het andere account (administrator) en vice versa. Dit gebeurt zowel als ik versneld van het ene naar het andere account wissel, als wanneer ik de ene eerst afmeld en dan naar het andere ga.

Waar kan ik instellen dat het ene account een ander volume heeft dan het andere?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Wat is daar de reden van? Als ik van alles per account kan instellen, waarom wordt dan nou net het geluid gekoppeld aan alle accounts?

Ja, uiteraard omdat Microsoft dat zo heeft geprogrammeerd maar is daar ook een reden voor? Ik loop hier nou net met mijn huis-tuin-en-keuken gebruik van Windows 7 tegen aan.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is altijd een systemwide setting geweest ?
Net als resolutie?

Dat wil niet zeggen dat je er met hulpmiddelen omheen kan werken overigens, maar dan zul je moeten kijken naar utilities als setvol die ook met de nieuwe soundmixer om kunnen gaan.

Misschien dat je via het blog van Larry Osterman, http://blogs.msdn.com/larryosterman/ nog wat nuttigs kan vinden, dat is namelijk één van de developers die heel veel aan het geluidssystem van Vista en 7 heeft gesleuteld.
Sowieso het meest recente blogarticle: http://blogs.msdn.com/lar...-driver-in-windows-7.aspx beschrijft bijvoorbeeld een vereiste die wettelijk vaststelt dat de PC Beep MOET BLIJVEN werken op een hoorbaar volume om voor visueel gehandicapten een werkbaar systeem te houden.

[ Voor 25% gewijzigd door alt-92 op 28-01-2010 19:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ok bedankt, ik ga op zoek naar een utility.