Ervaring met Regiokabel (Huissen) ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen naar Huissen en eigenlijk had ik daar het snelste kabelinternet abonnement van UPC willen afsluiten, maar helaas bleek dat UPC niet in Huissen zit. Ze hebben daar namelijk zelf een kabel internet bedrijfje, Regiokabel.

Iemand hier die daar ervaring mee heeft, wordt de aangeboden 24Mbps daadwerkelijk gehaald en hoe staat het bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Ik weet het niet zeker, maar het zou me niets verbazen als dit gewoon caiway-onder-eigen-naam is.

Caiway is nl de enige partij bij mijn weten welke samenwerkt met kleine kabelaars en hun tv signaal aanlevert en vaak ook internet aanbied.

edit: ik zie bij ripe ook geen eigen ip adressen op regiokabel huissen of vergelijkbaar. Dat bevestigd het vermoeden dat ze het niet in eigen beheer aanbieden.

[ Voor 25% gewijzigd door DJSmiley op 28-01-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
DJSmiley schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:02:
Ik weet het niet zeker, maar het zou me niets verbazen als dit gewoon caiway-onder-eigen-naam is.

Caiway is nl de enige partij bij mijn weten welke samenwerkt met kleine kabelaars en hun tv signaal aanlevert en vaak ook internet aanbied.

edit: ik zie bij ripe ook geen eigen ip adressen op regiokabel huissen of vergelijkbaar. Dat bevestigd het vermoeden dat ze het niet in eigen beheer aanbieden.
En dat is goed/slecht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Schopje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!