Surfcontrol aaarrrrrrrhhhh weinig I

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
Ik weet niet of dit de goee plek is voor dit onderwerp maar ik probeer het toch maar.

Sinds vandaag is www.tweakers.net opgenomen is het surfcontrol filter van Surfwatch. M.a.w. als je www.tweakers.net intikt krijg je een scherm dat je werkgever deze site niet vindt bijdragen aan je productiviteit |:(

gelukkig werkt het nog wel als je www2.tweakers.net intikt, maar dat kan ook nooit lang duren

Zijn er hier mensen dit oplossingen, workarounds, etc hebben voor deze 'uitdaging'. Ik moet natuurlijk wel m'n modpoints hoog houden :P

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Damn, da's erg lullig voor je!

Sterkte. ;)

Whatever.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je zou kunnen proberen of je via www.spaceproxy.com kunt surfen. Je hebt dan geloof ik wel een banner in beeld, niet de mooiste oplossing maar in geval van nood..

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je zou ook kunnen proberen of je wel op http://tweakers.net/ kunt komen. Draait op een ander ip-adres dan http://tweakers.net .Mischien werkt het?

• cyrax
ehhh,

Ook spaceproxy is geblokkeerd.

Kan ik thuis zelf niet zoiets regelen. Binnenkort krijg ik MX-stream. Als ik nu zelf een soort proxy opzet. zou dit gaan werken? En wat moet ik hiervoor doen?

(het wordt nu wel technisch, misschien dat een admin dit draadje naar een relevantere groep kan schoppen?)

• cyrax
Athena werkt gelukkig ook nog :)

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:02
vele wegen leiden naar uuuhm, tweakers.net :?

:)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
OF je schrijft zelf ff een klein PHP paginatje waarin je volledig tweakers kan includen >:) en zet die op een niet geblokkeerde server *D

Maar het kan ongetwijfeld makkelijker ;)

• cyrax
Kan niet zeggen dat ik echt handig ben met php etc. Er moet toch een makkelijkere manier zijn (dus gewoon in html --> maar geen verwijzing want dat werkt natuurlijk niet)
Pagina: 1