Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phena
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07 20:29
Ik ben op zoek naar een gamecafe waar ik vanavond mijn verslaving kan voeden. Tot mijn verbazing zag ik dat al mijn bekende adressen of opgeheven zijn of niet meer open zijn in de avond voor normaal gamen ( tenzij je een afspraak maakt, waarvoor je met een grote groep voor moet zijn )

Weet iemand nog een gamecafé waar wél gewoon gegamed kan worden 's avonds tot een uur of twaalf? (Regio rotterdam) En weet iemand waarom er zoveel cafe's opgeheven worden, zijn de kosten te hoog vergeleken de opbrengsten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:49
vroeger: niet zo veel mensen hadden internet(/pc) of n was te traag/duur (inbel verbinding) om te gamen.
tegenwoordig: 90% heeft fatsoenlijk internet om mee te gamen

Mensen zitten liever thuis achter hun eigen pc/gameconsole waar ze niet per uur hoeven te betalen :) + individualisering van de maatschappij ?

[ Voor 7% gewijzigd door FireBladeX op 28-01-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
Ik stond laatst ook met een groepje vrienden bij TGS rotjeknor..... dicht!
Zijn ze ermee gestopt en richten ze zich op andere manieren van geld verdienen binnen de gamehandel/verhuur.
23 september 2009 - TGS gaat verder in de bieb: Game Center sluit

TGS gaat verder in de bieb - Game Center sluit

TGS verlegt haar grenzen! We weten dat er al enige tijd verwarring bestaat over de toekomst van het Game Center in Rotterdam. Die verwarring nemen we graag voor je weg.

Het Game Center van TGS sluit haar deuren. TGS als bedrijf blijft bestaan en ook opereren vanuit haar locatie aan de Rijstuin in Rotterdam. Helaas kun je als gamer niet meer dagelijks bij ons in het Center komen gamen. We gebruiken het Game Center nog wel als event locatie voor onze Game Events.

Wat gaat TGS dan doen? Twee dingen: Bibliotheken en Events.

TGS voorziet bibliotheken en scholen door het hele land van game-oplossingen. TGS plaatst de hardware, verzorgt de games en produceert game-evenementen in de bibliotheek. Ook in de Rotterdamse bibiotheken! Zo kun je als gamer terecht in de centrale bibliotheek naast TGS op de jongerenvloer om gratis te gamen.

Verder organiseert en produceert TGS veel game events. Natuurlijk kent iedereen Free Gaming; elk jaar in Rotterdam. Maar we doen nog veel meer. Check de website voor al onze events.

Dank voor alle game ervaringen! We zien je graag op onze events en in de bieb!
bron: http://www.tgs.eu/nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phena
klopt ja! ik zat vorig jaar ook nog wel eens bij TGS. Ben vanavond verbannen uit mijn eigen huis door m'n vriendin met haar meidenavond ( zucht! )

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FireBladeX schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:29:
vroeger: niet zo veel mensen hadden internet(/pc) of n was te traag/duur (inbel verbinding) om te gamen.
tegenwoordig: 90% heeft fatsoenlijk internet om mee te gamen

Mensen zitten liever thuis achter hun eigen pc/gameconsole waar ze niet per uur hoeven te betalen :) + individualisering van de maatschappij ?
Denk dat laatste wel een rol speelt, in Singapore heeft menig persoon al lange tijd een degelijke PC en internet, maar nog steeds zijn daar enorm veel gamecafe's. Van enkel PC's, tot combi's met PS3, XBOX en videoverhuur. Maar daar betaal je ook maar iets van een euro per uur (die combi kamers zelfs nog minder), dat kan hier nooit meer winstgevend zijn.

Daar ga je dan ook vaak heen als 'uitje', veelal zitten die cafe's in winkelcentra's waar je van alles kan doen.

Maar andere optie, vrienden met 2 game PC's? Zelf heb ik een 2de PC, gemaakt uit de oudere onderdelen van mijn vorige PC (maar nog makkelijk als game PC z'n werk doet).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-01-2010 14:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phena
Ja dat wordt de oplossing maar, heb m'n laptop bij me waar alles gewon goed op draait dus heb eigenlijk alleen een internetaansluiting nodig (:

Ik vond cafe's vroeger wel tof om gezellig te zitten. Maar het zal inderdaad wel te weinig geld opleveren, helaas!
Pagina: 1