Hallo Tweakers,
Ik ondervind problemen tijdens het spelen van COD:6 MW2
eerst even mijn Rig.
Amd Phenom II x4 940BE @ Stock
2x1 GB Corsair XMS 2 DDR2 800Mhz
2x1 GB PQI DDR2 800Mhz
Asus M3A78-PRO
MSI 8800Ultra OC
Corsair HX450
Het begon een tijd geleden, Game Performance Was dramatisch + Artifacts.
Destijds koelpasta van de core vervangen de temps zijn weer goed. artifacts zijn weg, fan op ~80%
Als ik nu COD 6 ga spelen, loopt de game na verloop van tijd compleet "vast" geluid loopt door.
ik kan niet control alt dellen. alt+tab werkt ook niet. er zit dan niks anders op dan een "reset"
alle andere games werken gewoon perfect (Crysis, GTAIV)
dit probleem doet zich voor op meerdere OS'en en alleen bij COD6
XP x32
Vista x64(pc van een kameraad)
Win7 x64
zowel in Win7 x64 als Vista x64 kregen we de melding dat NV4_Disp.dll was gecrashed en de Gpu driver herstart was.
op Xp freesed de hele pc gewoon op geluid na.
wat heb ik geprobeerd
Oude drivers, Nieuwe drivers en Omega drivers.
elke keer tussendoor via Veilige modus met driver cleaner de drivers verwijderd.
heb ook al veel gegoogled op het probleem wat veel lijkt voor te komen, en niet alleen met de 8xxx serie. maar ik kan eigenlijk nergens een oplossing vinden.
heeft iemand van jullie nog ideen?
Ik ondervind problemen tijdens het spelen van COD:6 MW2
eerst even mijn Rig.
Amd Phenom II x4 940BE @ Stock
2x1 GB Corsair XMS 2 DDR2 800Mhz
2x1 GB PQI DDR2 800Mhz
Asus M3A78-PRO
MSI 8800Ultra OC
Corsair HX450
Het begon een tijd geleden, Game Performance Was dramatisch + Artifacts.
Destijds koelpasta van de core vervangen de temps zijn weer goed. artifacts zijn weg, fan op ~80%
Als ik nu COD 6 ga spelen, loopt de game na verloop van tijd compleet "vast" geluid loopt door.
ik kan niet control alt dellen. alt+tab werkt ook niet. er zit dan niks anders op dan een "reset"
alle andere games werken gewoon perfect (Crysis, GTAIV)
dit probleem doet zich voor op meerdere OS'en en alleen bij COD6
XP x32
Vista x64(pc van een kameraad)
Win7 x64
zowel in Win7 x64 als Vista x64 kregen we de melding dat NV4_Disp.dll was gecrashed en de Gpu driver herstart was.
op Xp freesed de hele pc gewoon op geluid na.
wat heb ik geprobeerd
Oude drivers, Nieuwe drivers en Omega drivers.
elke keer tussendoor via Veilige modus met driver cleaner de drivers verwijderd.
heb ook al veel gegoogled op het probleem wat veel lijkt voor te komen, en niet alleen met de 8xxx serie. maar ik kan eigenlijk nergens een oplossing vinden.
heeft iemand van jullie nog ideen?