Laagdrempelige Photo Gallery integreren binnen website

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ben op naar een photogallery systeem om te integreren binnen een website (schoenwinkel)...

Het systeem dient laagdrempelig te zijn... Dit omdat mijn opdrachtgever graag zelf zijn fotocollecties (schoenen) beheerd.

Toch dient het systeem er leuk uit te zien...

Nu heb ik zelf bv goeie ervaringen met lightbox. Dit is echter te veel werk omdat we het hebben over tientallen tot honderden foto's.

Simpleviewer gebruik ik ook graag... Maar misschien dat dit toch nog te hoogdrempelig is voor hem.

Als er geen alternatieven zijn dan probeer ik hem simpleviewer te leren en hoe hij dit zelf kan embedden binnen zijn CMS (modX)...

Maar wat ik eigenlijk zoek is een programma dat kan batchverwerken.. dus een map met foto's automatisch resizen etc. En ook automatisch op een mooie manier kan integreren binnen de site... en dat allemaal laagdrempelig.

Wellicht vraag ik nu te veel en bestaat zoiets niet.. (dan gaan we over naar simpleviewer)... maar als jullie toch suggesties hebben.. dan hoor ik deze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hier kunnen we je niet mee helpen en je topic gaat dan ook dicht. Wij hebben het in de Devschuur over zelf ontwikkelen en hebben niet bijzonder veel zin in scriptrequests. Je kan prima zelf zoeken, Google helpt je vast.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.