Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12:53
Ik heb deze afstandsbediening aangeschaft, maar nu kan ik nergens iets vinden of de knoppen ook te programmeren zijn?.
Alles werkt perfect in mediacenter, maar mijn laptop gaat niet in standby met de standby knop op de afstandsbediening of komt ook niet uit slaapstand met deze knop dus graag zou ik deze knop willen aanpassen.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-01 22:44
Als dat niet via de meegeleverde software kan denk ik dat de kans vrij klein is. Als je geluk hebt is er ergens een file met settings te vinden maar als dat al zo is is het nog altijd de vraag of je daarmee kunt bereiken wat je wil.

Desktop | Server | Laptop

• Michel242186
Ben er inderdaad ook bang voor....wel gek dat de standby knop nu juist niet werk.

• Rupie
klopt. zou dat afhankelijk kunnen zijn van je instellingen in het energiebeheer? Wat er moet gebeuren als je de standby knop indrukt et cetera.

Dat je hem er niet mee in kunt schakelen kan ik nog enigzins begrijpen maar dat zal je wellicht via het apparaatbeheer / BIOS aan kunnen passen.

• Michel242186
quote:
Rupie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:41:
klopt. zou dat afhankelijk kunnen zijn van je instellingen in het energiebeheer? Wat er moet gebeuren als je de standby knop indrukt et cetera.

Dat je hem er niet mee in kunt schakelen kan ik nog enigzins begrijpen maar dat zal je wellicht via het apparaatbeheer / BIOS aan kunnen passen.
damn dat ik het zelf niet had gezien.(tnx rupie)...krijg hem nu wel in slaap door de instellingen van het energiebeheer aan te passen...ik had bij indrukken slaapstand knop "geen actie" gekozen 8)7

uit slaapstand lukt nog niet maar dat moet in het bios zitten aangezien het een laptop zijn bios instellingen niet heel uitgebreid. :(...van mijn gewone mediacenter computer weet ik dat je iets moet instellen dat stroom op je usb poort blijft staan ofzo.

Michel242186 wijzigde deze reactie 28-01-2010 11:55 (7%)

• Rupie
zoiets moet het inderdaad zijn maar je moet ook voor de zekerheid even in het apparaatbeheer kijken of je bij de usb stick in kunt stellen dat deze heb uit standby moet kunnen halen. Als je gelukt hebt is dat genoeg.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True