Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Inloggen met cached logon traag zonder netwerk*

Pagina: 1
Acties:

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb een laptop die ik bij een klant netjes kan inloggen op het netwerk (Server 2003, AD) Alles gaat prima, Policy's werken prima, login scripts en automatische installatie van software etc. Nu werk ik ook thuis met deze laptop en gebruik hiervoor de Ethernet aansluiting of ik maak verbinding via WiFi. Als ik thuis inlog gaat het inloggen zeer traag (na het inlogscherm zie ik mijn desktop achtergrond maar er gebeurd dan 2 minuten niets. Ik zie alleen mijn muis aanwijzer) In de eventvwr geeft hij na inloggen een melding 1054 (Kan DC niet vinden) Ik snap dat hij de DC niet kan vinden aangezien ik op mijn thuisnetwerk ben ingelogd maar ik dacht dat via de Stored Credentials alles goed en snel zou moeten gaan. Ik heb alles al geprobeerd (uiteraard gegoogled op de id) en heb ik mijn GPO's aanpassingen gedaan om dit eventueel te verhelpen maar zonder succes.

Hebben jullie nog suggesties?

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
:X sorry was niet goed aan het opletten. mijn fout :P

[ Voor 67% gewijzigd door Proxx op 28-01-2010 10:08 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 18:24

brid

Onze excuses voor het ongemak

Waarschijnlijk zit er iets niet lekker in de provider order.

Voor details even google

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Dutchylex
  • Niet online
dank voor je antwoord, maar heeft hellaas geen effect

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Traag inloggen met wat?
Ja, een laptop, ok - maar 2000? XP? Vista? Windows 7?

need... more... input

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dutchylex
  • Niet online
Windows XP, SP3 is het OS
Pagina: 1