Popups bij elke download.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een heel vreemd probleem.
Bij elke downloadlink waar ik openen of opslaan doe, opent hij niet maar ik krijg elke keer een klein schermpje van Internet explorer, die sluit zich dan weer en dan opent hij weer een nieuwe.
Hierdoor moet ik de computer dus op de hard way afsluiten(aan/uit knop ingedrukt houden) omdat als ik op afsluiten druk komt dat internet explorer scherm er weer overheen.
Er is dus elke keer als ik iets heb gedownload een popup die zich de hele tijd achter elkaar opent en sluit.
Weet iemand wat ik hier mee moet?
Het is een computer van school en ik heb geen admin toegang, dus ik kan ook niet Firefox installen.
De ICT helpdesk mensen kunnen alleen een computer en elkaar zetten of uit elkaar halen.
Die kunnen me dus ook niet echt helpen(dat noemen ze dan een helpdesk).
HELUP ME :?
Alvast bedankt :D
Thomas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
De laptop laten imagen door systeembeheer van je school, als je geen admin rechten hebt wordt alles heel lastig.

Je hebt gewoon wat ad- en of spyware op je pc staan, wat je niet kwijtraakt als je geen adminrechten hebt om programma's te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je de systeembeheer niet vragen of hij de machine in veilig modus wel opstarten en dan een virus- of spywarescan kan draaien?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de computer start wel op, alleen als ik download gebeurt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je kan ook portable apps proberen, kan je kiezen uit chrome of firefox ;)
Dat kan je dan draaien van een USB-Stick, moet je wel even op een pc instaleren met admin rechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook portable apps gebruiken voor een antivirus programma...

heb je meteen de kern van het probleem te pakken hoop ik dan

en idd firefox werkt erg ideaal via Portable apps
Pagina: 1