"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Verwijderd
Voor een beeldscherm bij een computer kun je de scherpe randen van de kras wat proberen af te ronden. Bijvoorbeeld met een houten tandenstoker of zo. Maar als je te hard drukt maak je nog meer schade.
Ik dacht dat ik een kras wel zou kunnen opvullen of zo, maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand dat gedaan heeft.
Inderdaad, het gebrek aan informatie aan internet hierover vind ik ook erg vreemd. Een betrouwbare en zeker ook een betaalde oplossing zou ik toch prettig vinden.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:01:
Ik dacht dat ik een kras wel zou kunnen opvullen of zo, maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand dat gedaan heeft.
Als het niet op te lossen is ben ik toch zeer huiverig voor de aanschaf van een volgend paneel, een prijzig iets wat relatief makkelijk beschadigd en niet te repareren is ben ik toch niet zo happig op.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Klopt, het geeft alleen geen goed resultaat hier helaas.daan! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 00:53:
De vaseline truc lijkt me toch vrij makkelijk te proberen, of niet?
Verwijderd
je kan ook opvullen met blanken autolak
je kan gebruik maken van nagellak die helder is deze is alleen voor glans op je nagels te geven
Verwijderd
Verwijderd
Kan je der is een foto van maken?Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:15:
De lak die ik heb is te dik. Het zou zo dun als water moeten zijn om in de kras te lopen, en dan uitharden zonder al te veel te krimpen.
De truc met nagellak is misschien beter om eerst te proberen want dat kun je wellicht nog ongedaan maken als het niet bevalt.
Zou een beetje autowas niet hetzelfde effect geven (en dan met name de was die ook kleine krasjes opvult)?
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Verwijderd
Sorry, dat lukte niet. Op de foto is een nietszeggend streepje te zien. Maar de kras zit niet dof aan het oppervlak, maar is echt een V-vormige geul.
edit:nvm
[ Voor 72% gewijzigd door Nikeo op 30-01-2010 14:06 ]