Toon posts:

Colcasac geeft dat nou wat bescherming?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om zon colcasac ding als bescherming van mijn macbook te kopen. Maar iemand zei dat zon ding haast niet beschermt als je je macbook laat vallen ofzo.

Jullie gedachten?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Had hij ook argumenten? De klap wordt deels geabsorbeerd door het zachte materiaal. Stel je macbook valt met een hoek op de grond, dan komt alle kracht op dat punt terecht. Nu wordt die kracht eerst door de hoes opgevangen en gelijk verspreid over een groter oppervlakte. Elke tik of stoot die hij krijgt wordt door het zachte materiaal voor een groot deel opgevangen. Het beschermt niet zo goed als een keiharde case met daarin erg zacht materiaal maar het is toch zeker een goede extra bescherming.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 27-01-2010 22:46 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ik heb zelf een Colcasac, en het beschermt je Macbook net zo goed als een andere sleeve. Vooral het ontbreken van 'harde' onderdelen zoals een ritssluiting zorgen er voor dat je je Macbook niet krast bij het gebruik van je sleeve. Voor de rest zal een Colcasac je Macbook net zo goed of slecht beschermen tegen een val dan welke random sleeve dan ook.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 15:19
Ik heb zo'n Applesac (heet nu dus Colcasac) en ik durf je niet te zeggen of het iets uitmaakt als hij valt. Ik heb mijn MBP nog nooit laten vallen namelijk :P

Het is wel een prachtig ding tegen krassen. Na 2 jaar intensief gebruik en dagelijks reizen is mijn Macbook nog steeds krasloos :)