Toon posts:

Lacie Networkspace

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb onlangs lacie networkspace2 gekocht. alles mooi geinstalleerd en via 'start uitvoeren (windows xp) de netwerkverbindigen gelegd.
deze blijven behouden na nieuwe opstart van de pc maar alleen de openshare is toegankelijk. al de myshare op persoonlijke mappen die dus paswoordgevoelig zijn zijn niet meer toegankelijk. ik moet de netwerkverbindien alllemaal verbreken en via de lacie software (configuratiescherm) terug inloggen. daarna opneiuw de netwerkverbindingen legggen.
kan dit niet opeen eenvoudigere manier?

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:13:
heb onlangs lacie networkspace2 gekocht. alles mooi geinstalleerd en via 'start uitvoeren (windows xp) de netwerkverbindigen gelegd.
deze blijven behouden na nieuwe opstart van de pc maar alleen de openshare is toegankelijk. al de myshare op persoonlijke mappen die dus paswoordgevoelig zijn zijn niet meer toegankelijk. ik moet de netwerkverbindien alllemaal verbreken en via de lacie software (configuratiescherm) terug inloggen. daarna opneiuw de netwerkverbindingen legggen.
kan dit niet opeen eenvoudigere manier?
Geen idee, staat er niets over in de handleiding, mailtje naar de makers ?
Ik vermoed dat je topic straks ergens in Netwerken of Opslag staat, PNS lijkt wat overdreven ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:54
Inderdaad, deze gaat naar Netwerken :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y