Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mediaplayer speelt video in fout formaat af

Pagina: 1
Acties:

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 15:06

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Het probleem is dat hij de video in een fout formaat afspeelt en maar een gedeelte lijkt weer te geven. Ik schat rond de 1/4. Het gaat om mpeg bestanden. (Winxp, windows media player 11) Het probleem is ook moeilijk te omschrijven..

reeds gebeurd:

gezocht op : mediaplayer movie wrong format/size, movie partially displayed
drivers videokaart vervangen (geforce 8600m GT)

videodrivers veranderd. Van K-lite codec pack naar alleen ffdshow.

mediaplayer classic geïnstalleerd

Niets lijkt te helpen...

edit hieronder:
MPC is toch mediaplayer classic?
VLC gedl en hetzelfde probleem idd..
Alle bestanden hetzelfde problem..

[ Voor 17% gewijzigd door dread op 27-01-2010 22:20 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MPC geïnstalleerd, resultaat ervan? VLC geprobeerd? Resultaat? Ander bestand? Andere computer met zelfde bestand? Je kan meer dingen proberen, geeft dat ook even aan, gebruik de edit knop om je TS aan te passen met deze informatie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Andere computer speelt de video wel op zijn goede formaat af.

Andere dingen proberen? Maar wat? Ik heb zowat alles geprobeerd, zelf herinstall nu. Hij blijft het doen. Eventuele zoektermen op google zijn ook welkom. Ik kan momenteel helemaal niets bekijken..

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Zit nog steeds met hetzelfde probleem. Heeft iemand nog een gouden tip?

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Ongelooflijk dat niemand hier een oplossing heeft? Het is dan ook een echt waardeloos probleem.

Het probleem is dat reinstall niet werkt. Hij heeft het ooit wel goed gedaan. Maar ik heb lange tijd geen films erop gekeken en toen ik een tijd geleden weer een filmpje opzette kreeg ik dat probleem.

Het is echt een vet goede laptop dus ik wil hem niet wegdoen enkel en omdat hij filmpjes afspeelt op 1/4 van het originele formaat. Games enzo doet hij wel goed.

Heeft iemand een idee in welke richting ik moet gaan zoeken?

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
klein schopje.

Ik snap niet dat dit probleem niet vaker voorkomt?

Zijn er nog dingen die ik zou kunnen uitzoeken of proberen?

Pagina: 1