Nieuwe speakers, plop geluid bij lamp aan zetten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyTurk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 08:54
Ik heb zojuist nieuwe logitech x-530 speakers aangesloten. Klinkt allemaal wel lekker enz. Maar...

Als mijn zus haar kamer verlichting uitzet hoor je bij mijn kamer op de boxen zo een plop geluid. Ik weet wel ongeveer denk ik waarom dat zo is..

Maargoed. Is er hier een oplossing voor? Een contact doos met beveiliging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 12:33
Ikzelf heb ook de logitech x530 en inderdaad als het volume heel laag staat hoor je af en toe plopgeluidjes. Dit is normaal aan deze set en helaas niets aan te doen.

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyTurk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 08:54
echt niet? Ik had lang geleden ergens gelezen dat iemand het had verholpen.. maar hoe/waar weet ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik had het vroeger vaak met mn burolamp. Volgens mij is er niet veel aan te doen tenzij je iets hebt wat je voeding uit het stopcontact kan filteren.

(Of de verlichting van je zus losdraaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:09
volgens mij is dat een inzakking van de spanning omdat er opeens veel stroom loopt. wat dan de oplossing zou zijn is je speakerset openmaken en de buffer condensators bij de voeding vervangen door exemplaren met een grotere capaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 06:38
Bekend probleem:

Maar voor de X-530 is nooit een oplossing gekomen, voor de Z-5500 gebruikers wel. Spanningsfilters etc. zijn bijna nooit effectief gezien de oorzaak van het probleem.

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 5 **OPGELOST**
Pagina: 1