[PW] aanvullende filters voor draadloze routers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 13:37
Kan er in de pricewatch voor draadloze routers een aantal zoekopties worden toegevoegd zoals dualband (al dan niet synchroon) en Multi SSID (x)

Sorry, maar ik weet niet hoe de typefout in de topic titel te corrigeren. Moet (natuurlijk) "filters" zijn 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door PHJ op 27-01-2010 20:21 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik heb in elk geval even je titel gefixt, volgende keer kan je het beste even een topic report aanmaken daarvoor :)

Wat betreft je verzoek, uitbreiden van specs is altijd een beetje een afweging, hoe interessant is het voor de gemiddelde bezoeker om op bepaalde zaken te kunnen filteren en hoeveel tijd kost het om zoiets toe te voegen. Het filter an sich aanmaken is zo gebeurd, maar daarna voor alle producten die gegevens opzoeken is wel iets waar even wat werk in gaat zitten. Hoe dan ook ga ik daar niet over, dus voor een echt antwoord zul je even moeten wachten tot degene die dergelijke knopen doorhakt dit topic ziet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 30-01-2010 23:12 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 13:37
[quote]Orion84 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:12:
Ik heb in elk geval even je titel gefixt, volgende keer kan je het beste even een topic report aanmaken daarvoor :)

Bedankt _/-\o_