Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CS 1.6] Geen verbinding server

Pagina: 1
Acties:

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Ik zit met een probleem met counter strike 1.6.
Wanneer ik wil verbinden met een server lukt dit niet, ik krijg dan de melding "failed to contact game server". Dit heb ik met alle servers. Ook komen er in het serveroverzicht geen servers meer te staan.

In het logboek van mijn router verschijnt dit bericht:
Blocked incoming TCP connection request from 124.209.75.30:54732 to [ mijn extern ip ]:47021

De poort van het eerste IP kan hierbij variëren.

Het probleem is ontstaan na een herinstallatie. Ik had eerst Windows 7 waarop Steam en CS het goed deden. Ik heb toen een uitstapte naar Linux gemaakt, maar kreeg met CS in Wine geen servers te zien. Dus heb weer Windows 7 geïnstalleerd, maar nu werkt het ook op Windows 7 niet meer.

Wat ik al geprobeerd heb om het op te lossen:
- Firewall computer uitschakelen
- Poorten forwarden in router
- Steam opnieuw installeren
- Counter Strike opnieuw installeren
- ClientRegistry.blob verwijderen
- Heel het OS opnieuw installeren
- Op google zoeken

Maar krijg het nog niet opgelost. :/

• AE86
Niemand die hier ervaring mee heeft?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Heb je iets in je router aangepast? Probeer daar anders eens de default settings van?

• AE86
Freezerator schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:30:
Heb je iets in je router aangepast? Probeer daar anders eens de default settings van?
Naar default teruggezet en alles opnieuw ingesteld. Nu kan ik al wel weer verbinding maken met de servers wanneer ik het IP invoer _/-\o_
Alleen in de server list verschijnen nog geen servers.. vandaag nog even meer klooien.