Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Een paar weken geleden heb ik een abonnement genomen bij t-mobile. Hiervoor had ik een prepaid van voorheen orange (en dus inmiddels t-mobile). Na afsluiting abonnement nog gebeld over het nummerbehoud. Bij intern nummerportering kon ik na ontvangst van de telefoon gewoon bellen met de helpdesk. Het nummer zou dan eenvoudig geporteerd kunnen worden.

Op donderdag telefoon gekregen en gevraagd of nummer omgezet kon worden. Kon niet -> contract was nog niet binnen via vervoerder. Moest zaterdag terugbellen.

Vrijdagmiddag heel eigenwijs toch gebeld: Contract was binnen, maar nummerportering moest ik maar online invullen (na lang zoeken formulier gevonden: maar deze was ook niet echt duidelijk). Aan medewerker gevraagd of deze niet het nummer kon porteren. Kon niet, want er was storing.
Zaterdag gebeld: nummer zou geporteerd worden, maar dit kon pas na een paar dagen. Ik zou bevestiging per sms en post krijgen.

In de loop van de week nog een keer gebeld: sms en postbevestiging was niet gestuurd, maar de nummerportering was gepland voor aankomende vrijdag (22-1).

Vrijdag 11 uur: oude simkaart uit de lucht. Hoera!
Nieuwe simkaart erin: Geen verbinding. Och, nog eventjes wachten: zal het vast wel gaan doen.
In de middag toch maar gebeld -> Men was nog bezig. Paar uur later: Zelfde, maar voorlopig zou mijn tijdelijke nummer geactiveerd worden. En nummerportering kan maximaal 24 uur duren.
Oke. Tijdelijk nummer werd inderdaad geactiveerd.

Zaterdag: Weer gebeld -> portering nog steeds niet compleet. Medewerker ging status vragen aan betrokken afdeling (mocht hij eigenlijk niet.. |:( ), dat zou wel mensen wakker maken.

Maandagmiddag: Nu een beetje boos opgebeld. Nog altijd bezig, kunnen er niets aan doen. Dat ik al sinds vrijdag niet gebeld kan worden: tja, ze kunnen mij 15 euro korting geven op mijn volgende factuur. (geloof er niets van -> ik kan toch niet bewijzen dat ze mij dit aanbod hebben gedaan..)

Maar ja wat nu? Gaat het nog goedkomen?
Ik lees diverse verhalen op internet en die maken me niet echt vrolijk. Als het misgaat, dan gaat het meestal goed mis. Hoeveel geduld moet ik hebben?

Ik moet wel zeggen dat de medewerkers van t-mobile mij vriendelijk te woord staan, daarover geen klachten. Maar ja -> uiteindelijk levert het gewoon geen oplossing op. Ik heb nog nooit zo vaak voor een dienst de betrokken helpdesk moeten bellen. Ik snap best dat er zaken fout kunnen gaan, maar los nadien die problemen gewoon op.
Ik bedoel: nummerportering vind toch echt niet sinds kort plaats. Er moet toch zat ervaring zijn? Het zou toch gewoon een paar drukken op de knop moeten zijn?

Iemand tips wat ik moet doen?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Aub niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 28-01-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Quacka schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:48:
tja, ze kunnen mij 15 euro korting geven op mijn volgende factuur. (geloof er niets van -> ik kan toch niet bewijzen dat ze mij dit aanbod hebben gedaan..)
Die korting ga je krijgen. Ik kreeg nav een melding ook iets soortgelijks te horen, dat is inmiddels keurig verrekend.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
sorry voor het kicken, maar ik had niet het gevoel dat er anders nog reactie op zou komen. (even offtopic: als je een bericht aanpast, omdat er onterecht gekickt wordt, dan kan je beter de post verwijderen... nu is namelijk het resultaat gewoon wat ik wilde -> draadje is gekickt).

Maar je zegt iets soortgelijks: was dat ook een nummerportering en is dat uiteindelijk ook goed gekomen?
T-mobile zegt wel steeds dat het goed komt, maar ik heb er gewoon niet zoveel vertrouwen in.
Dat komt ook omdat ik niet begrijp waar het aan ligt dat het fout is gegaan en dus al helemaal niet waarom de fout na een tijdje toch opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Quacka schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:18:
sorry voor het kicken, maar ik had niet het gevoel dat er anders nog reactie op zou komen. (even offtopic: als je een bericht aanpast, omdat er onterecht gekickt wordt, dan kan je beter de post verwijderen... nu is namelijk het resultaat gewoon wat ik wilde -> draadje is gekickt).
Zullen we het modereren aan de crew over laten? ;)
Maar je zegt iets soortgelijks: was dat ook een nummerportering en is dat uiteindelijk ook goed gekomen?
T-mobile zegt wel steeds dat het goed komt, maar ik heb er gewoon niet zoveel vertrouwen in.
Dat komt ook omdat ik niet begrijp waar het aan ligt dat het fout is gegaan en dus al helemaal niet waarom de fout na een tijdje toch opgelost wordt.
Yep: de eerste aanvraag tot nummerbehoud werd onterecht afgewezen door T-mobile, een paar dagen later werd de aanvraag wel goedgekeurd. Uiteindlijk is alles goed gekomen, zelfs op de dag die door mijn nieuwe provider aan was gegeven, daarbij kreeg ik dus een tientje ter compensatie.. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Probleem is opgelost!!

Vandaag weer gebeld en nu eens iemand die verder dacht en eens is gaan overleggen. Uiteindelijk moest ik bellen naar de klantenservice Prepaid. Daarna heeft daar iemand mijn prepaid weer geactiveerd en laat in de middag is mijn telefoonnummer alsnog overgezet.

Dus mensen die via zoekmachines op dit draadje sluiten: bij dit soort problemen ook eens de klantenservice prepaid bellen...

Pagina: 1