Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 18:04
Hey,

Ik heb nu een iPhone 3G 16GB Zwart. Bevalt harstikke goed, maar ik heb er toch een vraag over.

Als ik namelijk in België/via internet een 3GS koop die gelocked is door T-Mobile, werkt mijn sim-kaart dan? Mijn 3G heb ik via T-Mobile gekregen, dus ik ga er van uit dat dit werkt?

Bedankt .

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Voor zover ik weet werkt dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBlekkenhorst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 23:23
Als je een buitenlandse T-Mobile gelokte Iphone koopt, dan werkt het niet. T-mobile Duitsland gelockte Iphones werken alleen met Duitse T-mobile simkaarten, en niet met Nederlandse T-mobile simkaarten en vice-versa.

[ Voor 4% gewijzigd door HBlekkenhorst op 27-01-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Eldariel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:58:

Als ik namelijk in België/via internet een 3GS koop die gelocked is door T-Mobile, werkt mijn sim-kaart dan? Mijn 3G heb ik via T-Mobile gekregen, dus ik ga er van uit dat dit werkt?

Bedankt .
Woon je in België of wil je die iPhone in België kopen ? Belgische iPhones hebben geen simlock en T-Mobile bestaat niet in België ;)

Voor het overige klopt, wat de poster hierboven schreef, aangezien het hier een netwerk-lock betreft en het netwerk van bijv. T-Mobile D is niet hetzelfde, als dat van T-Mobile NL
Je kunt echter wel elk toestel met T-Mobile NL simlock gebruiken met je T-Mobile NL simkaart.