Mail-adres switch naar commercieel account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
Beste mensen van Tweakers.net

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bij jullie geregistreerde mail adres. Deze is al sinds jaar en dag een chello account die onlangs dan toch eindelijk gedeactiveerd is.

Vanwege het feit dat ik momenteel geen ander betaald of officieel mail adres heb (ben aan het afstuderen dus mijn school-mail werkt ook nog maar enkele weken) zou ik willen vragen of het mogelijk is deze te veranderen naar een hotmail account. Indien dit niet het geval is, hoe los ik het dan op?

Mvg,

Egg

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je kan je registratie-emailadres niet wijzigen. Slechts je emailadres in je profiel, wat gebruikt zal worden om emails naar te versturen (bijvoorbeeld voor wachtwoord vergeten etc). Dat adres kan je wel wijzigen en wel bij je account instellingen van je T.net profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:56

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Zover ik weet zijn zulke account alleen bij registratie verboden, maar kun je zelf in je profiel gewoon dit e-mailadres aanpassen naar bijvoorbeeld een hotmail account.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik geloof zelfs dat de blokkade voor @live @hotmail en @gmail o.a. recent is opgeheven om het forum wat opener te maken.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
waarom probeer je het niet gewoon snel even zelf ipv een overdreven netjes topic te starten
http://tweakers.net/my.tnet/profile#tab:account

't is allemaal geen raketwetenschap :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
Hey bedankt jongens, voor de snelle antwoorden!

@ kaas:

Ondanks de op te merken motie van onterechte kleinering, al dan niet positief bedoeld, zal ik je geforceerde poging tot "practische-instelling radiatie" voor lief nemen en je desalniettemin bedanken voor de verstrekking van een vereenvoudigd oplossingsbeleid voor het door mij beschreven probleem. Met betrekking tot mijn minieme kennis van deze website, beschikte ik niet over de desbetreffende kennis.

Egg

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Gelukkig heb je het gevonden, anders had ik je een handje geholpen :)
Kaasplank schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:50:

't is allemaal geen raketwetenschap :/
True, maar daarom is de vraag er nog wel en daar is LA ook voor bedoeld :)
Pagina: 1