Aangezien ik een tijdje gelden besloten had Windows 7 aan te schaffen zat daar uiteraard ook automatisch WMP 12 bij. Ik vond dit toch wat tegenvallend aangezien het o.a niet meer mogen was het speelscherm te minimaliseren in de taakbalk zoals bij WMP 11 wel kon. Na wat reasearsch op internet kwam ik al snel op deze site uit;
http://www.blogsdna.com/2...o-wmp-11-on-windows-7.htm
Ik heb precies alles gedaan wat er werd gevraagd (waaronder dus enkele dingen verwijderen). Toen ik echter klaar was deed WMP het niet meer en kreeg ik een error. Ik heb sindsdien alles geprobeerd maar ik krijg WMP niet meer aan het werken. Ik baal het toch wel van ook al kan ik bepaalde dingen nog doen met Itunes of VLC player. Het liefst wil ik WMP gewoon terug, van apart gewoon 12, never mind die taakbalk dan maar, als ik WMP maar weer aan het werk krijg.
Als ik WMP wil starten krijg ik deze melding;

En als ik WMP 12 weer wil instaleren krijg ik deze melding;

Ik hoop in ieder geval zeer dat er een oplossing is, want ik heb niet bepaald trek om Windows helemaal te gaan herinstaleren puur hiervoor. Al las ik wel op een enkele site ergens dat dat enige oplossing scheen te zijn (?).
Goed, hopelijk is hier iemand in staat dit op te lossen
http://www.blogsdna.com/2...o-wmp-11-on-windows-7.htm
Ik heb precies alles gedaan wat er werd gevraagd (waaronder dus enkele dingen verwijderen). Toen ik echter klaar was deed WMP het niet meer en kreeg ik een error. Ik heb sindsdien alles geprobeerd maar ik krijg WMP niet meer aan het werken. Ik baal het toch wel van ook al kan ik bepaalde dingen nog doen met Itunes of VLC player. Het liefst wil ik WMP gewoon terug, van apart gewoon 12, never mind die taakbalk dan maar, als ik WMP maar weer aan het werk krijg.
Als ik WMP wil starten krijg ik deze melding;

En als ik WMP 12 weer wil instaleren krijg ik deze melding;

Ik hoop in ieder geval zeer dat er een oplossing is, want ik heb niet bepaald trek om Windows helemaal te gaan herinstaleren puur hiervoor. Al las ik wel op een enkele site ergens dat dat enige oplossing scheen te zijn (?).
Goed, hopelijk is hier iemand in staat dit op te lossen