Ik zit met een probleem. Ik weet niet of anderen net zo denken als ik, maar ik zit met het volgende: ik wil helemaal niet met LaDot in zee gaan. Freehosting had ik niet betaald aangezien ze bijna failliet waren (ik had een machtiging gegeven, maar die hebben ze nooit gebruikt; mijn rekening is inmiddels opgeheven en dus niet meer benaderbaar). Nu neemt LaDot de boel over, maar ik vraag me af of ik juridisch gezien nu betalingsplichtig ben aan LaDot. Ik heb er niet om gevraagd om bij LaDot verder te kunnen. Sterker nog: ik wil dat juist niet.
Ik blijf erbij dat het nu een ander bedrijf is en ik dus geen betalingsplicht heb aan LaDot.
Daarbij komt nog: als ik uitstel van betaling aanvraag, had/heeft Freehosting het recht om mijn verbintenis te annuleren. Heb ik uit gelijkheid van rechten dat recht ook als zij uitstel van betaling aanvragen? Het lijkt mij van wel.
Ik heb gister een mail gestuurd waarin ik bovenstaande aangaf. Ik kreeg meteen een mail terug dat ik maar gewoon moest betalen.
Vervolgens heb ik ze gevraagd om hun Kamer van Koophandel-nummer. Als dat een ander is dan voor de overname, zit ik goed denk ik.
Heeft iemand hier nog tips/commentaar voor?
Thanks!
Ik blijf erbij dat het nu een ander bedrijf is en ik dus geen betalingsplicht heb aan LaDot.
Daarbij komt nog: als ik uitstel van betaling aanvraag, had/heeft Freehosting het recht om mijn verbintenis te annuleren. Heb ik uit gelijkheid van rechten dat recht ook als zij uitstel van betaling aanvragen? Het lijkt mij van wel.
Ik heb gister een mail gestuurd waarin ik bovenstaande aangaf. Ik kreeg meteen een mail terug dat ik maar gewoon moest betalen.
Vervolgens heb ik ze gevraagd om hun Kamer van Koophandel-nummer. Als dat een ander is dan voor de overname, zit ik goed denk ik.
Heeft iemand hier nog tips/commentaar voor?
Thanks!