Toon posts:

Cooling probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een celeron 433@541, maar die word naar mijn idee een beetje te warm, 58 graden.

Wat voor koeling kan ik het beste kopen ?

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Wat heb je er voor over?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
een alpha bij comptechworld.
is geloof ik 89 piek

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Of een waterkoelertje. Nog effectiever dan een alpha. Boven de 50 graden is wel erg warm. http://www.goudacomposieten.nl/waterkoeling

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ooit van lappen gehoord? Dat is heel netjes (en vooral vlak) een stukje van je processor af schuren. Dit klinkt best eng maar valt erg mee. Je kan beginnen door dit met je heatsink (die je nu hebt) te doen. Die van mij was helemaal niet glad, maar nu dus wel (en m'n processor is ook nog wat dunner, maar dat kan je altijd nog doen)
ook erg belangerijk is koelpasta en ook zorgen dat je kast goed door tocht.

Wat fans ophangen, vooral zorgen voor een goed airflow langs je processor

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Is die site soms van jou Herman, je bent wel heel fanatiek reclame aan het maken.

Maar je hebt wel gelijk, waterkoeling is het beste en in combinatie met een peltier onoverwinnelijk.

Maar ik denk niet dat hij dat zoekt, tenzij hij zijn celery op 650 wil klokken net als ik en dan heb je wel waterkoeling nodig.

• POLICE
  • Laatst online: 03-05 18:28
kan iemand me uitleggen hoe dat werkt dat lappen moet je hem gewoon rechtschuren

• POLICE
  • Laatst online: 03-05 18:28
kan iemand me uitleggen hoe dat werkt dat lappen moet je hem gewoon vlakenschuren

• php
  • Niet online

php

Ja, die site is van mij, en ja, ik ben reclame aan het maken:

We proberen met een zo groot mogelijke groep wat waterkoel-spulletjes van over de grote sloot te halen, hoe meer zielen, des te minder verznedkosten, en wellicht wat korting. :)

• php
  • Niet online

php

Voor lappen moet je even zoeken in het nieuws bij http://www.tweakers.net . Daar staan wel een paar sites waar teskt en uitleg is te vinden.

En inderdaad: een slechte waterkoeler koelt nog alijd beter dan een goede luchtkoeler, om over de herrie maar niet te praten. (waterkoeling is praktisch geruisloos)

• RdB_IA
  • Niet online

RdB_IA

42

POLICE,
dit is volgens mij DE link die jij nodig hebt..zo heb ik het ook gedaan: http://www.overclockin.com/reviews/SandingTheSlug/SandingTheSlug-1.html

suc6!

• Wimpy006
FF op search klikken er is heel veel op gathering te lezen over lapping

Verwijderd

Topicstarter
Mijn celly wil niet eens opstarten op 650, als ik dat ding heel goed koel zou het dan wel kunnen ? of ligt het aan de serie celly's, dat de een het wel doet en de ander niet.

Maar ik heb wel zitten denken over waterkoeling en peltier. Maar wat is zo'n alpha ding dan ?

Ik ga ook dat ding ook lappen.

Thnx

• Wimpy006
650, vind je het gek. Best wel een super o/c die je alleen haalt met waterkoeling en peltier of zo

Verwijderd

Topicstarter
Gek vind ik ut niet, maar er zijn mensen die het voor elkaar krijgen, dus misschien zou het bij mij ook kunnen. Vandaar de vraag.

Verwijderd

Klinkt een beetje raar, maar wel waar ;);

koeler in je pci-slot.Nogal goed voor het wegzuigen van warme lucht. Niet alleen van je videokaart, maar ook warmte van je cpu die daar in de buurt blijft hangen. Bij m'n broer die een cel.400@570 heeft(goede koeler d'r op), betekende die insteekkoeler het verschil tussen stabiel en onstabiel. Koste btw 30 pietermannen.Cellykoeler iets van 35,-
Pagina: 1