Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2007 autovoorbeeld

Pagina: 1
Acties:

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Oke even het volgende,

Ik heb een medewerker hier en die kan zijn autovoorbeeld functie niet gebruiken. naja ''niet'' het probleem is namelijk het volgende.

Ze kan het wel gebruiken maar zodra ze outlook opnieuw opstart moet ze het weer handmatig instellen. Dit wekt natuurlijk ergenissen op. Ik zag ook dat outlook 2 autovoorbeeld opties heeft. namelijk in de onderwerp regel dat hij de eerste 3 regels van het bericht laat zien. Of aan de rechterkant en dan kan je gewoon heel het mailtje zien. Ik heb het nu namelijk over de 2e optie.

Nu heb ik echt heel outlook doorgespit met één of andere optie waar je dit ''hard'' kan inschakelen of uitschakelen. Dit heb ik echter niet gevonden. Google mag ook niet baten. tenminste ik kan niks vinden wat er maar ook enigszins op lijkt.

Weet iemand misschien waardoor dit komt? Ik heb al namelijk een soort gelijk probleem gehad. alleen was dat met de instellingen van de toolbar die resette die ook na opnieuw opstarten van outlook. Dit probleem werd veroorzaakt door een afwezig mapje. waardoor die geen instellingen kon wegschrijven.

Ik heb dit ook gechecked bij de gebruiker maar daar staat voor zover ik weet alles goed.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

alvast bedankt voor de moeite!

EDIT: Het is trouwens onder Windows XP Pro en Outlook 2007.

[ Voor 13% gewijzigd door Facenoise op 27-01-2010 15:10 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Klinkt als een corrupte View. Om hem te resetten voor alleen de huidige map kies je;
View-> Arrange By-> Custom...-> Reset Current View

Als dit niet werkt, kun je alle custom views in Outlook resetten door Outlook te starten met de /cleanviews switch;
Start-> Run; outlook.exe /cleanviews
(let op de spatie)

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Facenoise
dankjewel!

Ik zal het vandaag even proberen en laten weten of het gelukt is!

• Facenoise
Dit mocht helaas ook niet baten.

Ik heb het volgende gedaan wat je zei dus ook alle views gereset. wat me nu opviel was dat als je onder beeld/huidige weergave/huidige weergaven aanpassen. dan ken je daar ook instellen dat je autovoorbeeld wilt. dit staat dus juist ingesteld staat namelijk op rechts en niet op uit. het zelfde geldt voor beeld/leesvenster dat staat dan ook ingesteld op rechts

Als ik outlook vervolgens opnieuw opstart staat de eerste optie nog steeds goed maar bij leesvenster zelf schakelt hij hem vervolgens gewoon uit.

Het lijkt mij dus dat hij een bepaalde instelling niet kan wegschrijven. maar waar die die instelling wegschrijft is voor mij nog de vraag.

Iemand nog andere opties?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Mandatory profile die de boel overschrijft? Of een policy voor deze gebruiker (of de groep waarn hij fo zij zit).

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Facenoise
Voorheen heeft het altijd gewerkt. Sinds ze een nieuwe PC heeft komt dit probleem voor. Dus kwa policy's of wat dan ook is er niks veranderd.

PC komt vanuit een image waar ik alle andere ook mee heb geinstalleerd en geen van hun hebben deze problemen ook.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Deze instellingen worden in de mailbox zelf opgeslagen in een "hidden message".
Werkte het (eenmalig) goed toen je Outlook opstarte met de de /cleanviews switch?
Heb je de shortcut van Outlook zelf al gecontroleerd? Wellicht staat hier de switch /nopreview bij.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1