Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AAUPDATE.EXE Frontpage Server extension

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views

Verwijderd

Topicstarter
Systeem: Windows XP Pro 2002 SP2 uE
Programma: Frontpage 2003
Probleem: bij toevoegen Internet Information Server (IIS), ontbreekt de Frontpage Server Extension

Poging: Bij he herinstallen met de Windows XP Pro disc, vraagt de computer om een onderdeel wat heet

AAUPDATE.EXE

Geen flauw idee hoe dit op te lossen. En wat voor problemen hierna optreden, ik hou m´n hart vast.
HELP PLEASE

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zult gezien hebben dat bij willekeurige topics waar het over dergelijke problemen gaat, tenminste wordt geroepen dat het handig is om een uptodate OS te hebben. Dan is het een inkoppertje om tenminste SP3 te installeren...

Ook kom ik een en ander tegen als ik verschillende combinaties trefwoorden in een zoekmachine stop (of op Microsoft.com zoek), ik neem aan dat je dat al langs hebt gelopen maar het is mij onduidelijk wat je er mee hebt gedaan. Het is overbodig als mensen die je willen helpen dezelfde zoektocht gaan doen, dus is het op GoT normaal om even aan te geven hoe en wat je al hebt gedaan en wat de resultaten waren (kortom: zie Het algemeen beleid #topicplaatsen).

alt-92 in "AAUPDATE??? - Frontpage Server Extension..." vroeg je al om wat meer informatie te geven. Nu open je hier een nieuw topic dat letterlijk een copypaste is je zelf niets lijkt te hebben ondernomen om het op te lossen. Dan zullen we weinig mensen zin hebben om je te helpen... Omdat een topic op deze manier niets gaat worden, sluit ik dit topic.

Open gerust een nieuw topic, maar doe dan ajb een meer dan alleen maar roepen wat niet lukt. Dat is niet hoe dit forum kan werken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.