Toon posts:

Het delen van een citycell account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb even een vraagje. Ik zit op dit moment voor 5 maanden op cyprus en heb nu een inlog kaart moeten kopen van citycell om gebruik te maken van het internet. Op zich is de verbinding best snel dus ik zou hem eventueel kunnen delen met een 2e laptop. Maar mijn vraag is dus hoe doe ik dat..? Kan iemand mij dit uitleggen want dan hoef ik niet steeds mijn laptop te delen met mijn vriendin:p Wij gebruiken allebei windows 7. Ik heb zelf al wat zitten zoeken maar dan vind ik alleen hoe ik een verbinding aan moeten leggen aan de hand van een modem of een router maar die heb ik niet want dat citycell is een openbaar netwerk. Misschien iemand die hier ervaring mee heeft of wat tips heeft..?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 14:35 ]

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-02 23:16
Wellicht dat je hier wat aan hebt *Klik*

Verwijderd

Topicstarter
tnks voor je reactie maar we draaien allebei op windows 7:$

• Appel
Excuus, mijn glazen bol is een beetje beslagen door het koude weer.

Maar met de info die ik je al heb gegeven zou je heel makkelijk aan de nodige informatie moeten komen.

Verwijderd

Topicstarter
hahahaha nou hier is het weer ook niet veel soeps hoor rond de 20 graden maar toch bedankt:P
LzpAppel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:33:
Excuus, mijn glazen bol is een beetje beslagen door het koude weer.

Maar met de info die ik je al heb gegeven zou je heel makkelijk aan de nodige informatie moeten komen.

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing is er het heet Connectify en werkt als een soort tethering alleen voor win7 maar werkt perfect scheelt me weer 125 eurie extra;) Topic kan gesloten worden. Thanks voor de reacties;)

• Appel
Volgens mij is dit toch echt een goedkopere oplossing. Er even van uitgaand dat het internetten met een USB dongle gebeurt.

Kan je toch weer 125 euro schelen.
Pagina: 1