Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robbetje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-11 19:51
hallo,

ik heb al lopen zoeken, maar kan het niet vinden.
het volgende probleem doet zich voor; ik wil mw2 opnieuw installeren, maar dan krijg ik van steam de melding dat de serial al bekend is en breekt de instal af.(dit is mijn eigen serial)
de reden dat ik opnieuw wil installeren is dat ik een nieuwe hd hebt ingebouwd omdat de oude kapot is.
als ik in steam inlog staan mw2 er niet in bij "mijn spellen".
heb al een mailtje gestuurd naar steam maar krijg geen antwoord.
ik heb het orginele spel met uiteraard een geldige serial.
hoe kan ik nu mw 2 toch installeren?

alvast bedankt

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:13

Soggney

Zeekomkommer

kijk eens bij de mijn spellen die niet geïnstalleerd zijn. Als die er niet tussenstaat, en vroeger wel, Steam contacteren dat uw mw2 is verdwenen. Zeker foto's van het doosje en het aankoopbewijs bijvoegen (niet de key). Zodra je zeker bent dat je inderdaad contact met steam hebt opgenomen kan je de key erbij voegen.

Maar eerst de normale zaken doen.
Ben je ingelogd met de correcte steam account?
Heb je mss een vervelend broertje die je MW2 aan zijn account heeft laten koppelen?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan het niet 'toch' installeren. Je kan alleen wachten tot je serial weer vrijgegeven is.
Bellen is sneller, bijvoorbeeld naar de winkel waar je het gekocht hebt, of een telefoonnummer dat je op je boekje van mw2 kan vinden.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft het topic verplaatst naar de juiste sectie, Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• robbetje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-11 19:51
probleem is gelukkig al opgelost, ze hadden mijn gegevens naar een oud email adres gestuurd.