Hey iedereen, ik ben nieuw.
Als ik iets ben vergeten of anders moest doen laat het me weten.
hopelijk kunnen jullie mij adviseren over mijn probleem, of zelfs oplossing vinden.
Windows XP Home Edition SP3
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz
1TB HD C: D: partitie
4GB geheugen
up to date IE / FireFox / Google Chrome.
NVIDIA settings voor TV en Monitor
1) Onafhankelijk van elkaar geconfigureerd (Dualview)
2) Beeldscherm resolutie Sony Bravia TV 1920 bij 1080 pixels
Kleurkwaliteit 32bits vernieuwings frequentie 60Hz
3) Beeldscherm resolutie Monitor Idek Iiyama 1440 bij 900 pixels
kleurkwaliteit 32bits vernieuwingsfrequentie 60Hz
Ik heb dus een probleem als ik een browser naar mijn TV als tweede scherm sleep, en na een paar secondes or 1 minuut,
dan hangt de film ( Animatie / anime / movie ) die via websites gestreamed worden wat ik eerder niet had.
gewoon films kijken met VLC player op mijn tweede scherm ( TV ) werkt zonder problemen.
Maar bij animatie / movie stream sites krijgt mijn geheugen het flink voor z'n kiezen tot 80 of meer % CPU-gebruik
Zonder de streams te gebruiken, gebruikt mijn CPU normaal 2 tot 6 %
Als ik iets over het hoofd heb gezien wat men nog nodig heeft om erachter te komen wat ik zou kunnen doen laat het me weten aub, ik zou graag online streaming animatie / movies willen kijken zonder vastlopers or opeens verhoogde CPU gebruik tot 80%.
Alvast bedankt allen,
Ginh.
Als ik iets ben vergeten of anders moest doen laat het me weten.
hopelijk kunnen jullie mij adviseren over mijn probleem, of zelfs oplossing vinden.
Windows XP Home Edition SP3
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz
1TB HD C: D: partitie
4GB geheugen
up to date IE / FireFox / Google Chrome.
NVIDIA settings voor TV en Monitor
1) Onafhankelijk van elkaar geconfigureerd (Dualview)
2) Beeldscherm resolutie Sony Bravia TV 1920 bij 1080 pixels
Kleurkwaliteit 32bits vernieuwings frequentie 60Hz
3) Beeldscherm resolutie Monitor Idek Iiyama 1440 bij 900 pixels
kleurkwaliteit 32bits vernieuwingsfrequentie 60Hz
Ik heb dus een probleem als ik een browser naar mijn TV als tweede scherm sleep, en na een paar secondes or 1 minuut,
dan hangt de film ( Animatie / anime / movie ) die via websites gestreamed worden wat ik eerder niet had.
gewoon films kijken met VLC player op mijn tweede scherm ( TV ) werkt zonder problemen.
Maar bij animatie / movie stream sites krijgt mijn geheugen het flink voor z'n kiezen tot 80 of meer % CPU-gebruik
Zonder de streams te gebruiken, gebruikt mijn CPU normaal 2 tot 6 %
Als ik iets over het hoofd heb gezien wat men nog nodig heeft om erachter te komen wat ik zou kunnen doen laat het me weten aub, ik zou graag online streaming animatie / movies willen kijken zonder vastlopers or opeens verhoogde CPU gebruik tot 80%.
Alvast bedankt allen,
Ginh.