Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hotmail] 1 adres verwijderen uit autoaanvullen lijst

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In het verleden is ooit een e-mail gestuurd naar een verkeerd e-mail adres. Dit verkeerde e-mail adres blijft nu constant in de auto-aanvullen lijst van Hotmail staan. Met geen mogelijkheid krijg ik deze weg. Het betreffende adres is niet in het adresboek terug te vinden. Het gaat om de webmail versie van Hotmail; www.hotmail.com dus. Het aanvullen gebeurt niet op basis van het auto-aanvullen van de browser...

Na het selecteren van het betreffende adres klikken op het kruisje wat zorgt voor `Dit adres verwijderen` lost het probleem niet op. De volgende keer staat het adres er weer vrolijk bij.

Iemand enig idee waar ik dit adres kan verwijderen?

[ Voor 17% gewijzigd door JBS op 26-01-2010 22:48 ]

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 22:35
Als je erop staat in de lijst op DEL duwen ?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• JBS
  • Niet online
Jim423 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:58:
Als je erop staat in de lijst op DEL duwen ?
Helaas werkt dat niet. Ook een contextmenu (rechtsklikken) is niet beschikbaar.

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:09
mischien staat hij dan ook in de contacten lijst.Daar kan je hem dan wel verwijderen

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Moet je niet nadat je op Dit adres verwijderen drukt, nog ergens op een Ok rammen?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:19

franssie

Save the albatross

kijk ook of dat mailtje met het verkeerde adres wellicht nog in je sent folder staat en dat ie het daar vandaan haalt?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
probeer je browser cache eens te verwijderen denk dat het dan opgelost kan zijn. of anders je cookies

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• JBS
  • Niet online
sjaakwortel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:40:
mischien staat hij dan ook in de contacten lijst.Daar kan je hem dan wel verwijderen
In de OP geef ik aan dat dit niet het geval is.
Jejking schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:44:
Moet je niet nadat je op Dit adres verwijderen drukt, nog ergens op een Ok rammen?
Nee. Die mogelijkheid is er niet.
lordgandalf schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:46:
probeer je browser cache eens te verwijderen denk dat het dan opgelost kan zijn. of anders je cookies
In de OP geef ik aan dat het geen browser gerelateerde autoaanvullen betreft. Wissen van geschiedenis etc verhelpt het probleem dus niet.
franssie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:44:
kijk ook of dat mailtje met het verkeerde adres wellicht nog in je sent folder staat en dat ie het daar vandaan haalt?
Ik heb alle mails van en naar het verkeerde adres verwijderd maar helaas verschijnt het betreffende adres nog steeds.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:19

franssie

Save the albatross

Of mailtje naar MS dan maar of overstappen op gmail of yahoo :+
Echt super irritant dit soort dingen - Outlook op mijn werk doet het ook namelijk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• JBS
  • Niet online
franssie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:30:
[...]

Echt super irritant dit soort dingen - Outlook op mijn werk doet het ook namelijk.
Mailtje naar MS is een mogelijkheid maar ik had gehoopt dat voor zoiets kleins, en iets dat vast bij meer mensen voorkomt, wel een oplossing zou zijn.

• Jim423
Ow my bad, ik had gelezen;
Het aanvullen gebeurt op basis van het auto-aanvullen van de browser...
Het is een bug want wanneer ik ze uit contacten gooi gaan ze ook uit de lijst.
Niks aan te doen lijkt me.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-11 20:25
franssie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:30:
[...]

Dan kun je beter overstappen naar een andere browser. Bij firefox kun je extra entries gewoon verwijderen met delete.

• JBS
  • Niet online
Jim423 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:10:
Ow my bad, ik had gelezen;
[...]

Het is een bug want wanneer ik ze uit contacten gooi gaan ze ook uit de lijst.
Niks aan te doen lijkt me.
Weet niet hoe je aan die quote komt maar ik zeg in mijn OP duidelijk "Het aanvullen gebeurt niet op basis van het auto-aanvullen van de browser... ".
mcDavid schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:13:
[...]

Dan kun je beter overstappen naar een andere browser. Bij firefox kun je extra entries gewoon verwijderen met delete.
Niet door de browser dus. Een andere browser lost dit probleem niet op dus.

[ Voor 20% gewijzigd door JBS op 27-01-2010 17:46 ]

• Jim423
Ik zeg toch; Ik had verkeerd gelezen ;)
Maar bij mij gaan ze wel gewoon weg als ik ze eruit haal dus is wel vreemd.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 20:53
En als je een contactpersoon aanmaakt met dit adres, uitlogt, inlogt en deze contactpersoon weer verwijdert?

• JBS
  • Niet online
Jim423 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:00:
Ik zeg toch; Ik had verkeerd gelezen ;)
Maar bij mij gaan ze wel gewoon weg als ik ze eruit haal dus is wel vreemd.
Verkeerd gelezen ;)
Mr.Qips schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:06:
En als je een contactpersoon aanmaakt met dit adres, uitlogt, inlogt en deze contactpersoon weer verwijdert?
Ik had even goede hoop toen ik je tip las maar helaas. Op het moment dat ik de tijdelijke contactpersoon met het betreffende adres aanmaak komt de opgegeven naam bij het autoaanvullen te staan. Na het verwijderen van deze contactpersoon staat het betreffende adres er vrolijk weer onder de oude naam.

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik zou de oplossing van dit probleem ook wel willen weten eigenlijk. Is er iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• JBS
  • Niet online
Dothan schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:24:
Ik zou de oplossing van dit probleem ook wel willen weten eigenlijk. Is er iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven?
Helaas is er (nog) geen oplossing gevonden...

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 17:35
Kan blijkbaar nog niet. Er is een feature request naar het "Product Team" gestuurd volgens deze posting:

http://windowslivehelp.com/community/t/154290.aspx

@hierboven: in Outlook kun je wel contacts wissen door erop te gaan staan en op de Del-toets te drukken.
Pagina: 1