Cables Unlimited USB-2155

Pagina: 1
Acties:

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:24

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
heeft er iemand ervaring met de www.cablesunlimited.com/p...ual3.aspx?groupcode=I4383

Ik was van plan om voor m'n laptop (dell xps m1530) een express kart te kopen met een e-sata aansluiting om mbv. die kaart een externe hardeschijf aan te sluiten.

to nu toe stellen alle usb hardeschijven waar ik ervaring mee heb mij teleur, ik hoopte met deze via e-sate wel normale doorvoersnelheden te halen.

de express kaart wil ik halen bij conrad (voor 20€) en de behuizing heb ik in nederland nog niet gevonden helaas.
Iemand enige idee waar ik die vandaan kan toveren?

verder zijn eigen ervaringen fijn om te lezen.

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Beste Mod man,

Via pchut.nl, magazijn houdend te groningen, kun je de SilverStone, MS05S USB 2.0 eSATA SATA 2.5 inch intern a € 35,- verkrijgen. Deze kan middels de aanwezige eSata of USB2 aansluiting worden aan de PC worden aangesloten. Bij eSata kan de voeding vanuit de USB aabsluiting

Met vriendelijke groet,
Willem Haarsma.

PS Ik wil hem ook wel ruilen tegen de E6600 :)

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:24

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
Dat ruilen zal waarschijnlijk neit gaan. Ik woon zelf in groningen en kan hem dus voor 35 zo oppikken terwijl er voor de e6600 al 45 is geboden. Wel bedankt voor de tip. Weet je toevallig ook hoe snel de behuizing is? zie dat ie alleen 2,5 inch kan, ik zoek een 3,5 inch

[ Voor 14% gewijzigd door the mod man op 27-01-2010 12:36 ]

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Beste Mod man,

De veiling van de E6600 was afgelopen zondag afgelopen. Ik was de hoogste bieder. Ik heb je al een mail vanuit tweakers gestuurd maar wacht nog steeds op je reactie. :( Daarom de ludieke opmerking van mij.

Gr. whaarsma

Ik heb nu ook een mail naar N.......(at)L......nl gestuurt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 13:06 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Regel die communicatie gewoon per mail danwel DM, maar niet in dit topic.