pc heeft vista home premium geinstalleerd. als ik IE open krijg ik eerst de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden. Als ik dan refresh komt mijn startpagina (igoogle) maar alles onder het zoekveld is gewoon javacode. Als ik op afbeeldingen zoek geeft hij er enkelen goed weer. de meesten zijn scrambled of kan hij niet weergeven (kadertje met kruisje). Ik heb IE8 reeds opnieuw geinstalleerd. Alle invoegtoepassingen opnieuw geinstalleerd, flash opnieuw geinstalleerd met behulp van adobe uninstaller en de full installation file voor de flash player. niets helpt.
als ik de cache van IE wis en IE opnieuw instel gaat het goed tot de volgende reboot. dan weer hetzelfde probleem.
reeds een spyware scan gedaan met spywaredoctor en deze heeft een paar tracking cookies verwijderd. niets speciaals.
Misschien nog een belangrijke toevoeging:
de pc is wireless verbonden. als ik het bekabel test speelt het probleem "bijna" niet. Als ik op de wireless verbinding iets download kan ik het ook niet uitvoeren.
lijkt packet loss issue te zijn maar heb op een ander wireless geprobeerd en zelfde probleem. heb de wireless usb stick vervangen en het probleem speelt nog.
type usb stick: Sitecom 300N
let wel: het probleem speelt ook bekabeld maar minder. echter in mozilla zijn er geen problemen
wat kan het zijn? iemand hetzelfde probleem gehad?
als ik de cache van IE wis en IE opnieuw instel gaat het goed tot de volgende reboot. dan weer hetzelfde probleem.
reeds een spyware scan gedaan met spywaredoctor en deze heeft een paar tracking cookies verwijderd. niets speciaals.
Misschien nog een belangrijke toevoeging:
de pc is wireless verbonden. als ik het bekabel test speelt het probleem "bijna" niet. Als ik op de wireless verbinding iets download kan ik het ook niet uitvoeren.
lijkt packet loss issue te zijn maar heb op een ander wireless geprobeerd en zelfde probleem. heb de wireless usb stick vervangen en het probleem speelt nog.
type usb stick: Sitecom 300N
let wel: het probleem speelt ook bekabeld maar minder. echter in mozilla zijn er geen problemen
wat kan het zijn? iemand hetzelfde probleem gehad?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 22:06 ]