Anyway, thx broeder

Heel erg bedankt voor het vele moderatiewerk, je bent een held
Iedereen heeft nog even op z'n kerstpakket gewachtThinkPadd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:36:
Lijkt wel alsof ineens iedereen er mee nokt de laatste paar dagen
[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 26-01-2010 21:38 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De 13e maand uitzittenanandus schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:37:
Iedereen heeft nog even op z'n kerstpakket gewacht
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Voor kerstpakketten doen we het niet héanandus schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:37:
Iedereen heeft nog even op z'n kerstpakket gewacht
Opi, heel erg bedankt voor je modwerk en inzet achter de schermen. Ik heb met veel plezier met je samengewerkt maar zoals gebruikelijk komt aan alles een eind. Veel plezier met je offline bezigheden en hopelijk tot een volgende meet

Dank voor alles en have fun met de niet-wazige-dingen buiten WL!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Misschien dat we maar MEDs moeten gaan maken voor de mods die overblijven.

Het was erg gezellig, toen in '05
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Precies mijn gedachteThinkPadd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:36:
Lijkt wel alsof ineens iedereen er mee nokt de laatste paar dagen
Anyway, thx broeder
:W Opi
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Worden de rode nicks standaard roze ofzo?

Geen theorieen nodig: het is gewoon januari. Rond de jaarwisseling worden er altijd massaal knopen doorgehakt, waarvan de gevolgen een paar weken later duidelijk worden. Dat zie je niet alleen hier.mace schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:27:
Wat voor rare dingen hebben jullie daar achter de schermen op stapel staan dat ineens alle modjes vertrekken?
[ Voor 4% gewijzigd door Confusion op 27-01-2010 07:48 ]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nou ja, vers mod-bloed kan ook wel weer goed zijn natuurlijk.
iig bedankt voor het mod-werk in W&L
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Misschien tot op een meet. We zouden geloof ik 5 jaar geleden al wat organiseren, maar dat lijkt er toch redelijk bij ingeschoten. Ik hou me echter aanbevolen als je nog een keer zoiets dacht te plannen.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
* botoo zwaait ook naar Opi

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
zeef is uitgekeken op oud vlees en wil verse slaafjes.Boudewijn schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 07:43:
Goed, het is wachten op de reden dat alle modjes weggaan.
Worden de rode nicks standaard roze ofzo?
* pven rent (weer)

Verbeterdpven schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:15:
[...]
zeef is uitgekeken op oud vlees en wil verse slaafjes.![]()
* pven rent bukt (weer)![]()
Opi, welkom bij het arbeidersvolk
Bedankt voor je inzet in W&L
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
[ Voor 27% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-02-2010 10:06 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
IT-cultuurbarbaarJaap-Jan schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:03:
En dan net te bedenken dat ik er gisteren eindelijk achter was wat die avatar te betekenen had.
[afbeelding]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen