• Pettenflat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12-2021
Op welke voltages kan de adapter worden aangesloten? Ik zou de Mede8er namelijk ook willen gebruiken in landen met 110 Volt.

Dank!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:07

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

he wat???
wij moeten maar raden waar je het over hebt???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 20:18
Op de adapter staat aan meestal gegeven wat voor AC spanning hij nodig heeft en wat voor DC spanning hij levert.
Tegenwoordig zijn er veel adapters met geschakelde voeding die met 110V en 240V AC over weg kunnen,dus je hoeft dan alleen nog maar een reis-adapter?stekker aan te schaffen .

Je hoeft dus alleen maar goed je adapter te bekijken/lezen want daar hoort op te staan wat,wat dat ding nodig heeft ,wat hij verbruikt en wat hij kan leveren aan V en A.

[ Voor 23% gewijzigd door tita_tovenaar op 29-01-2010 11:19 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens wat er op de adapter staat. Daar staat altijd een input en output bereik op. Als de 110V in het input bereik valt kun je deze gebruiken, valt het daarbuiten, dan niet.
Omdat dit met minimale moeite zelf te vinden is gaat dit topic op slot. Zelfs als je niet direct zou weten waar je naar moet kijken dan verwachten we toch minstens dat je post wat er op de adapter staat zodat we er wat zinnigs over kunnen zeggen.

Dit topic is gesloten.